Иако вештачката интелигенција може да направи анимиран филм одеднаш, Disney Studios најави враќање кон основите. Аниматорот Рон Клеменс се враќа од пензија за да ги научи помладите генерации како да цртаат филмови рачно. Враќањето во минатото можеби ќе може да ја врати старата магија што ја имаа филмовите на Disney!
Промената сè уште нема да се случи за играните филмови. Идејата е да се зголеми интеграцијата преку филмови како „Желба“, како и да се воспостави наменска програма за обука за уметници. Советите од раководителите на студијата како Џаред Буш за идните проекти што комбинираат 2D/3D сигнализираат стратешки напор за враќање на класичниот уметнички допир со модерна компјутерска графика.
Главниот креативен директор на Дизни, Џаред Буш, во интервју за The Wrap најави враќање кон филмови со рачно цртање. Познатиот аниматор Рон Клеменс, автор на познати филмови како „Малата сирена“, е вратен од пензија за да ги научи помладите генерации како да пренесуваат магија.
„Сакам 2D. Во моментов имаме 2D уметници кои прават некои луди и неверојатни работи. Ќе престанам тука“, се задеваше Буш со публиката на Фестивалот за анимиран филм во Анси.
Од „Wreck-It Ralph“ до „Moana 2“, студиото за анимација Walt Disney објави 12 филмови за Вини Пу, од кои сите беа компјутерски анимирани.
Преминот од компјутерски анимирани на 2D веројатно се должи на губење на знаењето за традиционалните техники на рачно цртана анимација и зголемените трошоци за продукција.
Од филмот за Вини Пу од 2011 година, Disney не направил 2D рачно цртан филм. Сите филмови се CGI и беа огромни хитови во кината, но тие го чинеа студиото над 100 милиони долари. Главен проблем со кој се соочуваат Pixar и Disney е локализирањето на продукцијата во Соединетите Држави, што дополнително ги зголемува трошоците. Во случајот на Dreamworks, продукцијата е дури и двојно поевтина, бидејќи ја преместија продукцијата во земји каде што процесот е поевтин.
(Bizlife)



