PepsiCo отвара нов сегмент со пијалок специјализиран за гејмери

- Advertisement -

Компанијата PepsiCo се надева дека успеа да најде сегмент што ќе го компензира намалувањето во консумацијата на “кола“ пијалоците

PepsiCo, помалку изненадувачки лансираше верзија на својот прочуен Mountain Dew (кој го брендираат како Mtn Dew) насочена кон љубителите на видео игри.

Пијалокот кој е кофеински турбо-буст за гејмерите кои учествуваат на натпреварувања се продава одлично и на добар пат да освои сериозен сегмент од пазарот.


Покрај овој пијалок стратегијата е насочена и кон минералните води кои треба да ја надополнат негативната тенденција на продажба на пијалоците кои содржат шеќер, бидејќи модерните lifestyle трендови се повеќе и повеќе создаваат чуства на вина на корисниците кои уживаат во конзумацијата на кола производите и другите пијалоци кои содржат шеќер.

- Advertisement -

Потегот со “game fuel“ екстензијата на брендот Mountain Dew е директно насочен кон уживателите на енергетски пијалоци, сегмент каде Кока-Кола гo лансираше Coke Energy, а каде доминираат Monster и лидерот Red Bull.

(www.marketing365.mk)

Сподели!
- Advertisement -