Многу е напишано за огромните промени во нашиот работен век во текот на изминатите две години, се разбира, од потребата и грижата за безбедноста. Во 2022 година, пандемијата е сè уште животен факт за многумина од нас. Сепак, фер е да се каже дека научивме да се прилагодуваме на новите модели на однесување и очекувања додека ја вршиме нашата работа. Анализа на Кариера.мк
1. Хибридна работа
Кога станува збор за тоа каде работиме, ќе продолжат да постојат три главни модели – централизирани работни места, децентрализирани оддалечени организации и хибриден пристап „најдоброто од двата света“. Она што веројатно ќе се промени во 2022 година е дека поверојатно е дека ние, како работници, ќе имаме избор наместо да бидеме принудени да се усогласиме со кој било модел што вашата организација го избрала од потреба.
2. Работна сила зголемена со вештачка интелигенција
Светскиот економски форум предвидува дека вештачката интелигенција и автоматизацијата ќе доведат до отворање на 97 милиони нови работни места до 2025 година. Сепак, на луѓето кои работат на многу постоечки работни места, исто така, ќе им се менуваат улогите, бидејќи од нив се повеќе се очекува да ги зголемат сопствените способности со технологијата за вештачка интелигенција . Првично, оваа вештачка интелигенција првенствено ќе се користи за автоматизирање на повторливи елементи од нивните секојдневни улоги и ќе им овозможи на работниците да се фокусираат на области кои бараат повеќе човечки допир – креативност, имагинација, стратегија на високо ниво или емоционална интелигенција, на пример.
3. Издржлив кадар
Пред пандемијата, приоритет беше генерално да се ангажира персонал кој ќе создаде ефикасни организации. Средината и постпандемијата, акцентот цврсто се префрли во насока на отпорност. Додека вградениот вишок или преклопувањата во вештините можеше претходно да се сметаа за неефикасни, денес тоа се смета за разумна мерка на претпазливост.
4. Следење и анализа на вработените
Иако е контроверзно, истражувањата покажуваат дека работодавците сè повеќе инвестираат во технологија дизајнирана да го следи и следи однесувањето на нивните вработени со цел да се зголеми ефикасноста. Платформите како што е Aware кои им овозможуваат на бизнисите да го следат однесувањето преку е-пошта и алатките како што е Slack со цел да ја измерат продуктивноста, се сметаат за особено корисни од менаџерите кои ја надгледуваат работната сила од далечина. Се надоврзува на функционалноста создадена , кој ги следи движењата на персоналот околу физичките канцелариски блокови и може да се користи за следење, меѓу другото, колку често се прават паузи во бањата и кои работници поминуваат најмногу време зборувајќи. на другите за разлика од седењето на нивната работна станица