Моторите со внатрешно согорување се главна тема во Европската комисија. Сојузот на земји предводен од Германија ќе се одушевени од идејата да се забрани продажбата на нови возила на дизел и безнин до 2035 година. Во прилог на тоа одат и многу аргументи на автоиндустријата.
Соодносот на силите моментално изгледа вака: Шпанија, Белгија, Шведска, Данска, Ирска, Холандија, Франција цврсто ја браната тезата на забраната на диџзелаши и бензинци. На другата страна е Германија, а има поддршка од неколку земји и тоа преку предлог е-горива. Станува збор за позелена алтернатива на горивата кои ги користиме сега.
Идејата е тие горива да се користат за автомобили со мотор со внатрешно согорување, чија вредност е преголема за да се отпишат од возниот парк. Алтернатива за еколошко возење секако постои. Не треба да се исклучи водородот како можност и треба поинтензивно да се работи на тоа затоа што целта е разноликост на решението. Експертите сметаат дека ако се фокусираме само на батерии и електрична возила, тоа не е добро.
Моторите во нашите автомобили имаат околу 1.200 делови, а електричните имаат околу 200. Германија стравуа поради бројот на откази кои ќе ги повлече забраната. Германија смета дека од околу 800.000 вработени во автоиндустријата, околу 400.000 би останале без работа. Прецизните Германци пресметале дека секое работно место во индустријата носи уште 5 работни места во останатите индустрии.
(Zimo)
(фото: Wikimedia)