Вработените во Азија поминуваат најмногу време преправајќи се дека работат. Со други зборови, тие се фокусираат на тоа да изгледаат зафатено повеќе отколку да работат и да бидат продуктивни.
Тоа е заклучокот на истражувањето, според новото глобално истражување на Salesforce, подружница на Slack и истражувачка компанија Qualtrics, кое се базира на податоци од повеќе од 18.000 работници, вклучително и директори.
Глумењето зафатено на работа вклучува „трошење многу време на состаноци каде што „тимовите ги презентираат достигнувањата“ наместо да донесуваат одлуки или да решаваат проблеми“, вели Дерек Лени од Slack.
Истражувањето покажа дека вработените од Индија (43%), Јапонија (37%) и Сингапур (36%) изјавиле дека трошат повеќе од своето време на тоа од глобалниот просек (32%).
Глобално рангирање за процент од времето што вработените го поминуваат во глума:
Индија: 43%
Јапонија: 37%
Сингапур: 36%
Франција: 31%
Обединетото Кралство: 30%
Австралија: 29%
Германија: 29%
САД: 28%
Јужна Кореја: 28%
Јужна Кореја, сепак, е врзана за последно со САД – работниците од двете земји објавија дека поминуваат само 28% од своето време чувствувајќи се зафатени.
Јапонија (63%), Сингапур (63%) и Индија (57%) се рангирани најниско за процентот на време поминато на „вистинска работа“, рече Slack.
Според Дерек, фокусот на вработените да изгледаат зафатени е „веројатно под влијание“ на тоа како лидерите ја мерат продуктивноста.
Најверојатно, лидерите ќе ја оценуваат продуктивноста врз основа на видливи активности, наместо да се фокусираат на постигнување резултати.
На глобално ниво, метриката за видливост и активност, како што е бројот на часови поминати на интернет или бројот на испратени е-пошта, се рангирани како најдобар начин на кој лидерите (27%) ја мерат продуктивноста, се вели во извештајот.
Вработените може да се чувствуваат под притисок да работат подолго време, веднаш да одговорат на е-пошта или да седат на секој состанок, се додава.
На пример, 44% од работниците во Сингапур, највисоките во светот, велат дека нивната продуктивност е под влијание на трошењето „премногу време“ на состаноци и е-пошта.
Slack откри дека 63% од испитаниците се обидуваат да го задржат својот статус активен онлајн, дури и кога не работат.
Глобално рангирање за процент од времето поминато на „вистинска работа“:
Јужна Кореја: 72%
Австралија: 71%
Германија: 71%
САД: 71%
Обединетото Кралство: 70%
Франција: 69%
Јапонија: 63%
Сингапур: 63%
Индија: 57%
И покрај притисокот вработените да работат подолго и да бидат повидливи, извештајот покажа дека повеќето работници сакаат нивната продуктивност да се мери поинаку.
Наместо метрика на активност, анкетираните работници сакаат најмногу да се оценуваат преку клучните показатели за успешност, разговори со нивните менаџери и „часови потрошени на одредени видови на работа“.
„Постои можност компаниите да истражуваат нови и различни начини на работа, како што е усвојување асинхрони начини на работа наместо состаноци, за да се олесни поефикасна соработка на работа“, рече Лени.
Извор – bizlife.rs
Фото – Pxhere