Две третини од испитаниците очекуваат дека вештачката интелигенција ќе ја промени наставата најдоцна во следните пет години, а уште повеќе – 69 проценти, дека совладувањето на вештачката интелигенција ќе биде важно за нивната кариера.
Алатките за вештачка интелигенција како ChatGPT брзо ги вадат на виделина текстовите кои инаку тешко се пребаруваат на интернет и умеат да решаваат сложени задачи. Тоа ја отвора вратата за мамење, па образовната политика детално ја истражува употребата на вештачка интелигенција во училиштата. Помладите пак, од друга страна, ја гледаат вештачката интелигенција повеќе како можност отколку како закана, пишува германската новинска агенција ДПА.
Според истражување направено за Фондацијата Водафон, адолесцентите и младите луѓе генерално имаат позитивен став за употребата на технологијата за вештачка интелигенција во образованието, но тие исто така се соочуваат и со проблеми.
На прашањето дали вештачката интелигенција во училиштата ја гледаат повеќе како можност или како закана, 73 проценти заокружиле „можност“, а 27 проценти заокружиле „закана“.
Две третини од испитаниците очекуваат дека вештачката интелигенција ќе ја промени наставата најдоцна во следните пет години, а уште повеќе – 69 проценти, дека совладувањето на вештачката интелигенција ќе биде важно за нивната кариера.
Сепак, многумина веруваат дека вештачката интелигенција во училиштата засега е недоволно регулирана. Имено, само 17 отсто се изјасниле дека вештачката интелигенција е дозволена во нивното училиште и дека постојат правила за нејзина употреба.
Околу 38 отсто рекле дека нивниот пристап до вештачката интелигенција во училиштето зависи од поединечните наставници, односно дека воопшто немаат пристап до ВИ во училиштата.
Целиот текст на Мета
Фото – Public Domain Pictures