Дури 60% од компаниите во Соединетите Американски Држави ги отпуштија работниците од генерацијата Z, кои ги вработија оваа година. Влезот на генерацијата Z (луѓе родени меѓу 1997 и 2012 година) на американскиот пазар на труд не помина така лесно, покажуваат податоците на компанијата за образование и кариера Intelligent.
Имено, од 966 анкетирани компании, 75% се изјасниле дека нивните млади вработени имале незадоволителни деловни резултати. Понатаму, 50% рекле дека младите вработени немаат мотивација, 46% дека им недостига професионализам, додека 39% од компаниите тврдат дека имаат слаби комуникациски вештини.
Сето тоа ги оптоварува работодавачите кога размислуваат да вработат луѓе од генерацијата Z. Неподготвеноста за работното место и негативните искуства од минатото се двете главни причини поради кои работодавачите се двоумат да ја вработат споменатата популација.
Влегувањето на генерацијата Z на пазарот на труд беше во најмала рака тешко да се каже, но оваа генерација не е првата што го доживеа ова.
Имено, слично нешто им се случи на милениумците (луѓе родени во периодот од 1981 до 1996 година), кои беа обвинети за недостаток на работна етика. Сепак, оваа генерација подоцна стана менаџерска генерација, која направи свои претприемачки патеки, пишува бизнис порталот Inc.
(Inc.com)
(фото: PickPik)