Најнова жртва на царините на Трамп. Цената на “Барби“ расте на американскиот пазар

- Advertisement -

Недолго откако американскиот претседател Доналд Трамп предложи децата да ги тргнат куклите и воведе царини на играчките, „Мател“ – гигантот за играчки и креатор на познатата кукла „Барби“ објави планови за зголемување на цените во САД.
Компанијата, исто така, ги намали своите финансиски прогнози за 2025 година, обвинувајќи ја „развојната тарифна политика на САД“ за тоа што го отежнува предвидувањето на трошењето.
„Мател“ произведува околу 40 проценти од своите играчки во Кина. Производителот на играчки во понеделникот изјави дека ќе премести дел од своето производство надвор од Кина во обид да го диверзифицира својот синџир на снабдување и да ја преброди царинската бура, додека „презема мерки за ценовни промени во своето работење во САД“ каде што е потребно.

„Па, можеби децата ќе имаат две кукли наместо 30, а можеби тие две кукли ќе чинат неколку долари повеќе од вообичаеното“, рече тој. Трамп оттогаш ги удвои тие антиматеријалистички забелешки.
Анкетата спроведена минатиот месец меѓу 400 американски компании за играчки од страна на Здружението на играчки покажа дека речиси половина веруваат дека царините на Трамп ќе ги уништат бизнисот.

- Advertisement -

Фото – Picryl

Сподели!
- Advertisement -