Околу еден од тројца германски потрошувачи побарале совет во физичка продавница, но подоцна купиле производ преку интернет откако ги споредиле цените, според анкетата на YouGov спроведена за dpa.
Kaко што пренесува порталот Seebiz.eu скоро половина од испитаниците не го одобруваат ова однесување, при што 21% целосно не го одобруваат, а 25% претежно не го одобруваат. Сепак, 9% рекле дека донекаде го одобруваат користењето совети во продавницата пред купување преку интернет, додека 5% целосно го одобруваат. Околу една третина (34%) биле неодлучни.
Штефан Гент, раководител на Германското трговско здружение (HDE), рече дека практиката е предизвикувачка за физичките продавници.
„Кога трговецот на мало инвестира многу во кирија и компетентен персонал, природно е болно ако клиентите го прифатат советот, а потоа купуваат преку интернет на друго место“, рече тој.
Сепак, Гент забележа дека обратното е почесто случај: Потрошувачите ги истражуваат производите преку интернет, а потоа ги купуваат во продавниците. „Самите клиенти одлучуваат каде да бараат информации и каде да извршат купувања“, рече тој, додавајќи дека ова е основата на слободната и фер конкуренција.
Фото – Pixabay