Какoв бизнис: консултантка наплаќа 30.000 долари за да смисли имиња за бебиња!

- Advertisement -

Богатите идни родители трошат десетици илјади долари за да ангажираат „професионален именувач на бебиња“ за да им помогне да го пронајдат совршеното име за своето бебе. Тејлор А. Хамфри почнала да објавува за својата опсесија со имиња на интернет пред речиси една деценија, а сега тоа стана луксузен бизнис.

„Има многу повеќе во овој бизнис отколку што луѓето сфаќаат. Понекогаш добивам толку многу итни повици од клиенти што морам да оставам сè и веднаш да им помогнам“, изјави Хамфри.

- Advertisement -

Консултантката со седиште во Сан Франциско помогнала во именувањето на повеќе од 100 бебиња во 2020 година, заработувајќи повеќе од 150.000 долари од богати парови – во време кога наплаќала „само“ 1.500 долари за услугата.

Денес, Хамфри, 37, има комбиниран број на следбеници од околу 100.000 на TikTok и Instagram, како и растечко портфолио од повеќе од 500 имиња за бебиња на кои таа помогнала да се именуваат. Според SF Chronicle, нејзините услуги сега чинат до 30.000 долари.

- Advertisement -

Хамфри се опишува себеси како „гик за имиња“ со илјадници табели полни со предлози. Кога прима нови клиенти, таа користи прашалници за именување за подобро да ги разбере личностите на родителите, интересите и што им се допаѓа и не им се допаѓа во врска со името.

Ако некому му треба само едноставен имејл со персонализирани предлози – кои вклучуваат значење на името, потекло, варијации на правопис, историја на популарност и „вибрација“ – ќе мора да издвои најмалку 200 долари.

- Advertisement -

Но, нејзините подетални услуги започнуваат од 10.000 долари, што им дава на родителите „ВИП третман“.

Дополнителните услуги вклучуваат, на пример, „идентификување на уникатна естетика на име“, „брендирање на име за бебе“, ангажирање генеалог за составување список на имиња од постарите делови од семејното дрво, па дури и ангажирање „тинк-тенк“ за разгледување на опциите.

Барањата на нејзините клиенти стануваат сè поспецифични со текот на годините – родителите сакаат име кое е необично, но не чудно, едноставно, но не обично, модерно, но не премногу модерно. За време на видеоконсултациите таа често се чувствува повеќе како терапевт или медијатор отколку како консултант за именување.

Нејзината клиентела е разновидна – од анонимни милионери до познати личности, а изборот на име понекогаш може да се чувствува како одлука со висок ризик. Хамфри не сака да го открие нејзиниот вкупен приход, но рече дека имала листа на чекање откако беше претставена во The Newyorker во 2021 година.

Таа е една од само десетина професионални консултанти за имиња за бебиња со полно работно време во САД и се верува дека е единствената во областа на заливот Сан Франциско. Откако нејзиниот профил во The Newyorker стана вирален, а бројот на следбеници на социјалните мрежи нагло се зголеми, таа доби многу клиенти и ги зголеми цените и покрај онлајн исмејувањето.

„Морав да го прифатам фактот дека луѓето често ме наоѓаат преку содржина што ме исмејува. Го прифаќам тоа затоа што верувам дека работата што ја работам е навистина важна.“ вели Хамфри.

„Малку е срамно кога луѓето ти се смеат онлајн“, додаде таа. „Но, во исто време, си мислам: „Добро, малку е смешно.“ Заработувам за живот смислувајќи имиња за бебиња.“

(Bizlife)

Сподели!
- Advertisement -