Литванска компанија заработува милиони евра од трговија со половна стока

- Advertisement -

Литванската платформа планира да се прошири на американскиот пазар, а веќе работи во 25 земји
Платформата за размена на половна стока „Винтед“ планира паралелно да се прошири на европскиот и американскиот пазар, што би можело да биде голема пресвртница за оваа брзорастечка компанија со седиште во Литванија.

Прво, тие започнаа преговори за продажба на удел, што ќе влијае на растот на вредноста на компанијата на околу осум милијарди евра, а ова ќе биде одлична основа кога ќе објават јавна понуда во блиска иднина, пишува порталот „Јутарњи“.

- Advertisement -

Тестирањето на платформата преку која милиони луѓе продаваат и купуваат половна стока веќе започна минатата недела во Њујорк, што, според аналитичарите, ќе им донесе статус на еден од ретките глобални технолошки играчи од Европа.

Инаку, „Винтед“ е основана во 2008 година како платформа за локална размена на облека. Во процесот на собирање капитал во 2019 година, таа стана првиот еднорог на Литванија, или првиот технолошки стартап во земјата што вреди повеќе од милијарда долари. Како што е објаснето, тие моментално работат на 25 пазари, а оваа година постигнаа рекорден раст на вредноста на продадените стоки за 25 проценти, на 10 милијарди евра.

- Advertisement -

Извршниот директор Томас Плантенга изјави за Блумберг дека ова е резултат на повеќегодишен бизнис план, откривајќи дека приходите оваа година веројатно ќе пораснат за околу 40 проценти на повеќе од една милијарда евра во споредба со 813 милиони. Нето добивката од минатата година се зголеми речиси четири пати – на 76,7 милиони евра.

Во споредба со почетоците, кога посредуваа во размена на употребувана облека, компанијата го прошири својот бизнис во други категории како што се електроника, книги, играчки и видео игри, обидувајќи се да заземе што е можно поголем дел од пазарот на употребувана стока.

- Advertisement -

Плантенга постојано изјавуваше дека нивната визија е употребуваните производи да станат прв глобален избор за потрошувачите, за секаков вид производ што може да се замисли, па затоа на долг рок ќе се обидат да го испробаат тоа во други категории. Тие имаат големи амбиции кога станува збор за американскиот пазар.

– Секој пазар е различен и има свои закони. Ќе им обезбедиме на жителите на Њујорк пристап до европската мода преку купување облека од втора рака, ќе тестираме како функционира. Внимателно ги анализиравме можните трошоци во овој процес и планираме да видиме дали е профитабилно да инвестираме посериозно на овој пазар следната година – изјави Плантенга за агенцијата.

Медиумите нè потсетуваат дека во Америка веќе постои релативно силен играч во овој сектор, „The Real Rail“, но таа компанија е повеќе фокусирана на луксузни производи, додека стратегијата на Литванците е да ги направат достапни за сите благодарение на попристапните цени и широкиот спектар на стоки, без разлика дали станува збор за облека, обувки или технологија.

Патем, „Vinted“ последен пат претстави нови инвеститори пред околу една година, постигнувајќи вредност од пет милијарди евра, во трансакција предводена од американската инвестициска група TPG.

Фото – Flickr

Сподели!
- Advertisement -