Цените на Rolex паѓаат, залихите се зголемуваат

- Advertisement -

За инвеститорите во швајцарските брендови на часовници – и за сите часовници од високата класа – новите податоци покажуваат дека падот на цените на пазарот на часовници со претходна сопственост ќе продолжи.
И тоа е особено добра вест за купувачите на Rolex часовници, кои се познати по екстремниот недостиг и долгите листи на чекање.

Неодамна „Морган Стенли“ објави дека вкупниот пазарен индекс WatchCharts – кој следи кошница од 60 луксузни швајцарски часовници во 10 марки на пазарот во претходно сопственост – падна деветти последователен квартал во вториот квартал кој заврши на 30 јуни.

- Advertisement -

Цените паѓаат од врвот на пандемијата во првиот квартал од 2022 година. Тековните цени во вториот квартал паднаа последователно во однос на првиот квартал за 2,1%, а на годишна основа за 1,2%.

„Падот на секундарниот пазар останува широк, при што неколку брендови забележаа позитивни перформанси во вториот квартал“, пишуваат аналитичарите на Морган Стенли во извештајот. Морган Стенли верува дека надолниот притисок врз цените ќе продолжи во текот на целата година.

- Advertisement -

Гледајќи ги промените на секундарниот пазар од година во година, само пет брендови забележаа зголемување на цените, вклучувајќи ги Montblanc (+2,4%) и Hamilton (+2,2%) меѓу неколкуте среќници. Високите брендови како A. Lange & Söhne (-5,3%), Breitling (-5,9%), Omega (-6,8%), Rolex (-7,2%) и Audemars Piguet (-12, 5%) беа меѓу најлошите резултати.

Цените на користените артикли се важни покрај тоа што се показател за вредноста на одредени часовници. Тие можат да влијаат на цените што се плаќаат на примарниот пазар, каде што новите часовници се продаваат од овластени дилери (АД).

- Advertisement -

Можеби најинтересниот тренд што произлезе од извештајот: Rolex, единствената марка која изгледаше имуна на притисокот од цената и продажбата, почнува да ја чувствува топлината.

(Seebiz.eu)
Фото –

Сподели!
- Advertisement -