Зголемените цени и економската несигурност влијаат на навиките на многу германски потрошувачи. Во последно време продавниците профитираат од продажбата на фини, готови оброци, покажа истражувањето на Институтот ЕХИ.
Потрошувачите се обидоа да ги намалат трошоците и избраа поевтини алтернативи.
Производите како готови оброци и пици се сметаат за трогава гастрономија. Понудата вклучува пекари, кафулиња, витрини со топла храна, како и ресторани во супермаркети, трговски центри, бензински пумпи и продавници за мебел или градежни делови.
Минатата година оваа форма на гастрономија забележа рекорден промет од 11,7 милијарди евра, што е за околу 16 отсто повеќе од 2022 година.
Индустријата, исто така, има корист од променетите навики во исхраната, рече Хохман.
„Грицките меѓу оброците стануваат сè поважни. Веќе не постојат само класични оброци како појадок, ручек и вечера. Луѓето сега јадат кога се гладни“, вели Хохман.
Потрошувачите во супермаркетите генерално избираат класични јадења – стекови, сендвичи, полнети стекови и други јадења со месо. Силните и хранливи традиционални јадења и пицата се најпродавани. Претежно се купуваат безалкохолни пијалоци, кафе и вода.
(Seebiz.eu)
Фото – Pixabay