Ако сакате да заработите пристојна сума пари работејќи од дома, размислете за кариера во маркетинг на социјалните медиуми. Според LinkedIn, маркетингот на социјалните медиуми е една од најбрзорастечките кариери во САД, поттикната од брзиот развој на е-трговијата и промените во однесувањето на потрошувачите по пандемијата.
TikTok, Instagram и другите платформи станаа клучни алатки за компаниите кои сакаат да се поврзат со клиенти и да ги промовираат нивните производи или брендови – а компаниите се многу заинтересирани да ангажираат луѓе кои можат да им помогнат да ги користат овие платформи ефективно.
Деловните портали како FlexJobs и Freelancer.com бележат зголемување на бројот на работни места во областа на маркетингот на социјалните мрежи, кои овозможуваат работа на далечина, во хибридни услови или како фриленсер.
Бирото за статистика на трудот забележува дека годишниот раст на дигиталниот маркетинг, вклучително и маркетингот на социјалните медиуми, се очекува да биде 8%, со отворање на скоро 200.000 нови работни места до 2030 година. Додека некои маркетинг работни места претпочитаат кандидати со диплома, ова не е предуслов за успешна кариера во маркетингот на социјалните медиуми.
Она што е многу поважно, вели Тони Франа, главен експерт за кариера во FlexJobs, се техничките вештини што можете да ги понудите. Повеќето работни места за маркетинг на социјалните медиуми бараат силно разбирање на SEO, анализа на податоци и рекламирање на социјалните медиуми.
Менаџерите за вработување исто така бараат луѓе кои можат да снимаат и да уредуваат видеа, да управуваат со онлајн заедници, да координираат партнерства со инфлуенсери и да развијат соодветни маркетинг кампањи кои носат профит, вели Себастијан Сиселес, потпретседател за меѓународни односи на Freelancer.com.
Според FlexJobs и LinkedIn, некои од најбараните работни места во оваа област вклучуваат менаџери за маркетинг на инфлуенсери, специјалисти за маркетинг на социјалните медиуми и стратези за содржина.
Платите варираат во зависност од искуството, при што позициите на почетно ниво почнуваат од околу 50.000 долари годишно, додека искусни стратези или менаџери заработуваат над 120.000 долари.
За да започнете кариера во маркетингот на социјалните медиуми, можете да гледате упатства на YouTube или да посетувате онлајн курсеви за да се потврдите за одредени вештини – LinkedIn Learning, Coursera, HubSpot и Google нудат сертификати за дигитален маркетинг и е-трговија.
Frana, исто така, препорачува создавање на онлајн портфолио кое прикажува релевантни проекти или работа на полето на маркетинг на социјалните медиуми, вклучувајќи препораки за клиентите. Ова практично искуство може да биде исто толку вредно како и факултетска диплома, додава Франа, бидејќи покажува длабоко разбирање на стратегиите за ангажман, создавање содржина и управување со заедницата.
(Bizlife)
(фото: Creazilla)