Aмазон стартува конкуренција за Тема и Шеин

- Advertisement -

Амазон започнува конкуренција за Тема и Шеин со „неверојатно ниски“ цени
Амазон лансираше нова платформа наречена Haul, која ја ограничува максималната цена на производот на 20 долари (15,79 фунти), со цел да се натпреварува со гигантите за шопинг со попуст како што се Temu и Shein.

Гигантот за онлајн шопинг го претстави Haul како искуство само за мобилни телефони за американските купувачи во рамките на својата апликација за купување во средата.

- Advertisement -

Амазон вели дека клиентите можат да очекуваат „неверојатно ниски цени“ на производите на Haul, кои „вреди да се чекаат“ до две недели за испорака.
Кинеските ривали за е-трговија на Амазон уживаа брз раст во последниве години, но исто така се соочија со критики поради влијанието врз животната средина од производството и испораката на зголемен број евтини производи, јавува Би-Би-Си.

„Тему и Шеин се соочија со критики и за искористување на дупките во законите за увоз, како и за неодржливи и еколошки неодговорни“, изјави за Би-Би-Си аналитичарот за малопродажба на Форестер, Сучарита Кодали.

- Advertisement -

Haul го претставува долгоочекуваниот влез на Amazon на пазарот на поевтини производи со подолго време на испорака – бизнис модел кој го поттикна растот на платформите Temu и Shein. Сепак, регулаторите ширум светот стануваат се повнимателни кон платформите кои продаваат масовно произведени производи по многу ниски цени.

Во октомври, Европската комисија покрена постапка против Тему поради загриженост дека не ја спречува продажбата на нелегални производи.
Во соопштението за печатот, Амазон наведе примери како сет од три дела за бричење и „стилски комплет ѓердан, нараквица и обетки“ достапни за помалку од три долари секој.

- Advertisement -

Исто така, бесплатна испорака ќе биде достапна за нарачки од 25 долари или повеќе, со рок на испорака од една до две недели. „Наоѓањето одлични производи по многу ниски цени е важно за клиентите, а ние продолжуваме да истражуваме начини на кои можеме да работиме со нашите партнери за препродавачи за да понудиме производи по ултра ниски цени“, рече Дармеш Мехта, потпретседател на глобалните услуги за препродавачи на Амазон.

(Нова Економија)
Фото – Youtube

Сподели!
- Advertisement -