Компанијата EssilorLuxottica објави дека нејзините Nuance Audio очила добија дозвола од Администрацијата за храна и лекови (FDA) за продажба без рецепт во САД. Тие добија и CE ознака според Регулативата за медицински уреди на Европската унија, што ја отвора вратата за пошироко лансирање на одредени европски пазари следната година.
Nuance Audio Glasses претставуваат нов влез во медицинско-технолошкиот сегмент со спојување на очила со технологија за слух. Тие се издвојуваат како прв софтвер како медицински уред (SaMD) кој доби дозвола од FDA, обезбедувајќи им на корисниците аудио решение за отворено уво интегрирано во стилски паметни очила.
Оваа двојна функционалност се справува со долготрајните бариери кои спречија многу поединци да користат традиционални слушни помагала, вклучувајќи прашања поврзани со удобноста, естетиката и социјалната стигма. EssilorLuxottica планира да ги пласира очилата во САД почнувајќи од првиот квартал 2024 година. Потоа компанијата планира постепено ширење низ Европа на почетокот на 2025 година, почнувајќи од Италија и проширувајќи се во земји како Франција, Германија и Обединетото Кралство.
Франческо Милери, претседател и извршен директор на EssilorLuxottica, ја истакна визијата на компанијата зад развојот на овие очила.
Тој изјави: „Пред две години тргнавме да создадеме производ кој ќе го трансформира начинот на кој луѓето ги перципираат и видот и слухот. Нашата цел не беше само да ги комбинираме постоечките медицински уреди, туку да иновираме во категоријата паметни очила, подобрувајќи ги двете критички сетила со еден единствен, стилски производ. Ова означува значителен скок во пристапноста за оние со оштетен слух“.
Глобалниот пазар за решенија за слух е опишан како недоволно развиен, отсликувајќи ја индустријата за нега на видот од претходните децении. Многу поединци не сакаат да користат корективни уреди за слух поради различни фактори, како што се социјална стигма, високите трошоци и недостатокот на удобност.
Традиционалните слушни помагала често се соочуваат со отпор, на кој Nuance Audio има за цел да се спротивстави со својот подискретен и привлечен дизајн. Се проценува дека околу 1,25 милијарди луѓе ширум светот се соочуваат со блага до умерена загуба на слух, а Nuance Audio Glasses сакаат да ја подобрат оваа значителна демографска слика.
Компанијата планира да го искористи своето големо малопродажно место за да ја олесни дистрибуцијата на Nuance Audio Glasses, обезбедувајќи тие да допрат до широка публика. Покрај традиционалните оптички канали за малопродажба, EssilorLuxottica има намера да вклучи аудиолошки практики, создавајќи поинклузивна стратегија за пристап за потрошувачите на кои им е потребна поддршка за слухот.
Крајната цел е да им се обезбеди на поединците беспрекорно искуство, кое поттикнува поголема доверба во нивните сензорни способности, а истовремено нуди естетски попријатна опција од традиционалните уреди.
(Interesting Engineering)
(фото: Nuance Audio)