Ако се прашувавте како Доналд Трамп ќе има корист или штета на одредени економски гранки во САД со своето чудно однесување, во еден момент дојдовте до прашањето за туризмот, односно туристичките посети на странци во Америка. Познато е дека Американците и онака претежно патуваат во својата земја, а кога излегуваат, тоа е најмногу Мексико, Канада, Карибите и Западна Европа.
Од друга страна, САД се трета најпосетувана земја во светот кога станува збор за меѓународни пристигнувања, со околу 80 милиони посети од странци – зад Франција, која е на прво место повеќе од 20 години, со 100 милиони посетители минатата година и Шпанија со 94 милиони.
Американците имаат многу да понудат, како што се градовите со специфична географија и култура како што се Сан Франциско, Њујорк, Њу Орлеанс или историски градови како што се оние во Нова Англија или Савана, Џорџија. Оние кои го сакаат сонцето ги привлекуваат Мајами и Лос Анџелес, а љубителите на големите градови го сакаат Чикаго, додека авантуристите привлечени од октаните се одлучуваат на рутата 66 и возат низ „срцето на Америка“. Националните паркови и природата, како што се Кањонот Колорадо и Националниот парк Јосемит, се подразбираат. Значи, што може да тргне наопаку?
Исто како што поп-културата и филмовите ја променија перцепцијата за Америка во текот на 20 век, од „колонијална задна вода“ до ветената и најинтересна земја во светот, јавното мислење сега ги обликува туризмот и бизнисот. И можете да го почувствувате тоа во вашиот паричник. Американскиот паричник. Многу работи се променија во последниве месеци, а тие бројки за меѓународни посетители за 2025 година можеби не се толку силни.
Реизборот на Доналд Трамп за претседател на Соединетите Американски Држави во 2024 година и промените во надворешната дипломатија и односи како резултат, заедно со внатрешните културни промени, почнуваат да ги менуваат глобалните ставови кон САД – ставови кои се чини дека влијаат на желбата на туристите да ги посетат САД, пишува лондонски Индипендент.
(Bizis.rs)
Фото – Wikimedia