Во 2024 година TikTok остана најпреземаната мобилна апликација во светот. Апликацијата за споделување кратки видеа генерираше 825,5 милиони преземања во текот на годината.
Следуваше апликацијата за социјални видеа Instagram, со 817 милиони преземања. Модната апликација Tema се најде на петтото место, со над 516 милиони преземања за глобални корисници во последната година што се разгледува, додека апликацијата за видео монтажа CapCut, објавена од ByteDance, имаше околу 410 милиони преземања.
TikTok, во сопственост на технолошката компанија ByteDance со седиште во Пекинг, беше лансирана во 2017 година и брзо стекна популарност по аквизицијата на Musical.ly во 2018 година. Во 2025 година се очекуваше TikTok да има повеќе од 955 милиони корисници ширум светот, а САД се еден од водечките пазари.
Во 2024 година TikTok привлече најголема публика од Индонезија, со над 157 милиони потрошувачи од регионот што ја користат апликацијата. Следеа Соединетите Американски Држави и Бразил со 120,5 и 105,2 корисници, соодветно.
Во октомври 2021 година Facebook беше преименуван и ребрендиран во Meta, а извршниот директор Марк Цукерберг сакаше да се поврзе со метаверзумот. Производите на Meta, вклучувајќи ги Facebook, Messinger, a Instagram JJ k и Вотсап, познати и како Meta семејство на апликации (FoA), генерираат најголем дел од приходите на Meta. Покрај тоа, тие се меѓу најпопуларните социјални мрежи во светот. Како дел од ребрендирањето, деловниот сегмент на Мета Reality Land развива серија очила за виртуелна реалност (VR), Meta Quest- еден од водечките VR уреди на пазарот.
(Bug.hr)