Потрошувачите сè повеќе ги заобиколуваат некогаш омилените клучни брендови на пиво и наместо тоа се одлучуваат за премиум или економични алтернативи, изјави данскиот пивар „Карлсберг“ во четврток, бидејќи пиварите се соочуваат со поголем притисок врз секторот за пијалоци.
„Гледаме континуирана поделба во однос на преференциите“, изјави извршниот директор на „Аруп-Андерсен“ за „Сквак Бокс Јуроп“ на CNBC во четврток.
„Луѓето бараат или премиум бренд или економичен бренд. Значи, она што ќе биде малку притиснато во оваа средина се всушност основните брендови во средината“, додаде тој.
Производителите на пиво се бореа со неколку последователни квартали на опаѓање на растот на обемот, бидејќи потрошувачите се спротивставија на повисоките цени и се свртеа кон алтернативи.
„Карлсберг“, третиот најголем пивар во светот, во четврток стана последен што објави помал раст на обемот во вториот квартал. Органскиот обем падна за 1,7% во кварталот, вклучувајќи ја и неодамнешната загуба на брендот „Сан Мигел“, дури и додека побарувачката за неговите премиум и безалкохолни производи растеше.
Ова доаѓа откако производителот на „Бадвајзер“, АБ ИнБев, најголемиот светски производител на пиво, минатиот месец објави пад на обемот во вториот квартал од 1,9% на годишно ниво, полошо од очекуваното, а обемот на „Хајнекен“ се намали за 0,4% во тој период.
„Глобалниот потрошувач има мала пауза во трошењето… па затоа обемот не тече како што беше пред неколку години“, забележа Аруп-Андерсен.
Сепак, извршниот директор на АБ ИнБев, Мишел Дукерис, минатиот месец изјави дека континуираниот раст на приходите и оперативната добивка на компанијата укажува на „отпорност во категоријата пиво“, а извршниот директор на „Хајнекен“, Долф ван ден Бринк, ја наведе отпорноста во нејзиното географско присуство.
Пиварите се донекаде заштитени од неодамнешните притисоци врз индустријата за пијалоци, особено падот на потрошувачката на алкохолни пијалоци и континуираниот недостаток на царини во САД.
Пиварниците, кои обично се потпираат на локално производство, се под помал притисок да го преместат производството во САД – дури и кога се соочуваат со повисоки даноци на алуминиум на лименки за пиво.
Сепак, пошироките макроекономски пречки се закануваат да им наштетат на навиките за пиење и пошироката потрошувачка.
Главниот извршен директор на „Карлсберг“ во четврток изјави дека основните брендови на групацијата – меѓу кои е и данската пиварница со исто име, како и „Туборг“ и „Кроненбург“ – се најпогодени од „потрошувач кој се воздржува“.
(Seebiz.eu)
Фото – Flickr