Амазон лансира нов бренд за прехранбени производи по цена пониска од 5 долари!

- Advertisement -

Технолошкиот гигант Амазон (AMZN) го објави лансирањето на нов сопствен бренд за прехранбени производи, спојувајќи ги своите постоечки линии Амазон Фреш и Хепи Бели во еден бренд наречен Амазон Гросорејс.
Како што објави Yahoo! Finance, овој потег има за цел да ја зајакне позицијата на Амазон на пазарот за прехранбени производи и да привлече клиенти чувствителни на цените.
Што нуди брендот Амазон Гросорејс?
Првичната понуда на новиот бренд ќе вклучува повеќе од 1.000 производи, вклучувајќи основни производи како млеко, овошје, зеленчук, месо, морски плодови, грицки и други предмети за домаќинството.

Амазон истакнува дека повеќето артикли ќе имаат цена пониска од 5 долари и минимална оценка од четири ѕвездички од страна на клиентите. Производите ќе бидат достапни за купување преку интернет и во физичките продавници на Амазон Фреш.

- Advertisement -

Стратегија и директен одговор на конкуренцијата
Амазон објасни дека Amazon Grocery е дизајниран да ги надополни нивните други приватни брендови – Amazon Saver, посветен на најприфатливите производи, и 365 од Whole Foods Market, кој се фокусира на природни и органски производи. Овој потег го става Amazon Grocery во директна конкуренција со етаблирани играчи како што се Kirkland Signature на Costco и Great Value, во сопственост на Walmart.

Двата бренда изградија силна лојалност на потрошувачите во категоријата брендови за приватна храна. Во време кога инфлацијата ги оптоварува буџетите на домаќинствата, Amazon се надева дека ќе привлече повеќе клиенти нудејќи ниски цени и широк спектар на производи.

- Advertisement -

Целта е да стане неопходна опција за семејствата кои бараат начини да заштедат пари без да направат компромис со квалитетот. Компанијата објави дека во наредните месеци ќе продолжи да го проширува асортиманот на брендот Amazon Grocery, додавајќи нови производи за да ги задоволи потребите на сè поголем број клиенти. Останува да се види како овој потег ќе влијае на динамиката на пазарот и дали Amazon ќе може да украде дел од колачот од своите главни конкуренти.

(Пословни дневник)
Фото – Flickr

Сподели!
- Advertisement -