Американска компанија на етикетите на маичките стави фотографии од работниците кои ги шиеле

- Advertisement -

Мал знак на благодарност нè потсетува на луѓето зад облеката што ја носиме. Los Angeles Apparel го печати лицето на своите работници на етикетите со надеж дека ќе помислиме на оние кои ја создаваат.

Концептот е едноставен; покрај упатствата за перење, отпечатена е друга етикета со слика од работникот и неколку информации за него. Малите пораки имаат за цел да ги хуманизираат и запознаат клиентите со работниците, од шивачките до моделите и дизајнерите.

- Advertisement -

Во рамките на етикетата компанијата споделува интересни факти за секоја личност, како што се нивната омилена храна, од каде доаѓаат и што сакаат да прават во слободното време. На пример, еден човек по име Сантос е опишан како „мултиталентиран вработен кој слика и обликува глина со своите три ќерки. Друг работник по име Диего е експерт кројач кој ги обожава енчиладите на мајка му и е обожавател на „Доџерс“.

Иако го истакнуваат секој вработен, сликите испраќаат и порака за различноста на компанијата и областа Лос Анџелес, завршувајќи ја секоја изјава со зборовите: „Ова е Лос Анџелес“.

- Advertisement -

Во својот билтен Los Angeles Apparel ги истакна начините на кои се грижат за своите вработени. Како компанија со седиште во Калифорнија, тие плаќаат даноци таму, така што работниците на почетно ниво заработуваат минимум 20 долари на час.

(Bizlife)

- Advertisement -

(фото: Instagram)

Сподели!
- Advertisement -