OpenAI вчера го објави Atlas, својот следен голем производ – веб-пребарувач од следната генерација, кој би можел да го редефинира начинот на кој луѓето и агентите на вештачката интелигенција го користат интернетот. Овој потег го означува проширувањето на компанијата надвор од апликацијата ChatGPT и позиционирањето како поширока платформа за вештачка интелигенција.
Извршниот директор на OpenAI, Сем Алтман, рече дека „вештачката интелигенција претставува можност што се случува еднаш во деценијата – да се преиспита за што всушност служи прелистувачот и како можеме да го направиме користењето на интернетот попродуктивно и позабавно“.
Atlas им овозможува на корисниците да „го земат ChatGPT со себе“ додека пребаруваат на интернет, додека режимот на агент му дава можност на системот со вештачка интелигенција сам да извршува одредени задачи. Сепак, оваа интеграција на моќен јазичен модел во прелистувач, исто така, покренува прашања за приватноста и безбедноста. OpenAI тврди дека корисниците можат да изберат дали сакаат да бидат најавени на своите сметки или да користат инкогнито режим.
Лансирањето на Atlas е дел од пошироката стратегија на OpenAI да стане еден вид оперативен систем на иднината, по серијата неодамнешни најави што ја проширија функционалноста на ChatGPT. Како поттик за корисниците, компанијата нуди привремено зголемување на ограничувањата за податоци на ChatGPT за 7 дена за секој што ќе го постави Atlas како свој стандарден прелистувач.
Овој потег му дава на OpenAI директен пристап до навиките и податоците на корисниците, правејќи го централен дел од дигиталниот екосистем, но исто така ги зголемува трошоците за одржување без моментално зголемување на приходите. Клучното прашање сега е: колку брзо корисниците ќе го усвојат Atlas и дали новиот прелистувач со вештачка интелигенција ќе може да ја разниша доминацијата на Google Chrome на пазарот.
(Axios)
(фото: OpenAI)