Стив Џобс, соосновачот на Apple, беше познат по своите иновативни и неконвенционални методи, особено кога стануваше збор за вработувањето. Потенцијалните вработени морале да вложат многу труд за да го импресионираат извршниот директор на една од најголемите технолошки компании во светот.
Иако многумина го опишуваа како еден од најбараните луѓе во индустријата, Џобс постигна извонредни резултати. Тој беше познат по својот бескомпромисен и директен пристап, а денешниот технолошки свет не би бил ист без неговото наследство.
Како човекот кој секогаш се стремеше кон повеќе ги пронајде вистинските луѓе за својот тим? Одговорот е едноставен – во опуштена атмосфера. Џобс честопати ги водел кандидатите за работа во Apple на прошетка и пиво за да создаде понеформална средина и да ги охрабри да се отворат.
Целта на ова неформално интервју било да се проценат кандидатите надвор од строго деловната средина. Наместо вообичаените прашања, Џобс поставувал нешто едноставно, како на пример: „Што правевте минатото лето?“ или нешто подлабоко, како на пример: „Кога последен пат постигна нешто?“
За Џобс немало точни или погрешни одговори. Целта на „тестот со пиво“ бил подобро да се разбере личноста и да се процени дали нивниот став одговара на културата на компанијата. На крајот на краиштата, тој не сакал луѓе во својот тим кои не биле целосно компетентни или немале правилен начин на размислување.
Џобс отворено призна дека барал само врвни кандидати, кои ги нарекувал „А-играчи“.
Тој еднаш изјави:
„Открив дека кога ќе добиете доволно А-играчи, кога ќе поминете низ неверојатната работа за пронаоѓање на тие А-играчи, тие навистина сакаат да работат едни со други. Бидејќи никогаш порано немале можност да го сторат тоа.“
Оваа стратегија за вработување се чини дека се исплати. Токму со таков тим Џобс го запозна светот со револуционерни уреди како iPod, iPhone и iPad пред да почине во 2011 година.



