Пандемијата го зголеми е-купувањето во земјите од Европската Унија

- Advertisement -

Минатата година, 22% од компаниите во ЕУ продавале онлајн, а речиси секоја петта изјавила дека нивната онлајн продажба достигнала најмалку еден процент од нивниот вкупен промет, објави Евростат.

Ова претставува зголемување од еден процентен поен во однос на 2019-та година и дури шест во споредба со тоа колку било продавано онлајн во 2010-та година.

- Advertisement -

Во својата анализа, Евростат посочува дека постојаниот раст на е-трговијата во многу земји е засилен поради пандемијата на коронавирусот и ограничувањата на движењето, што доведе до зголемен интерес кај клиентите и бизнисите за онлајн продажба.

Најголем дел од компаниите кои продаваат онлајн меѓу земјите-членки на ЕУ има во Данска, компании чиј онлајн промет бил повеќе од еден процент, додека вкупниот број во оваа земја е 38 проценти.

- Advertisement -

Ирска и Шведска се на второ место со 34 отсто од таквите компании, додека Белгија и Финска забележаа најголем пораст на компаниите кои продаваат онлајн, и двете „зголемени“ за пет отсто во минатата година на 31 и 24 отсто.

Романија, пак, забележа најголем пад меѓу земјите-членки, за шест отсто до 12 отсто во 2020-та година, а потоа следат Чешка и Португалија, каде падот изнесува пет, односно четири отсто.

- Advertisement -

Слично како и претходните години, и врз основа на локацијата на клиентите, најчестата продажба била на клиенти во нивната земја – така рекле 22 проценти од компаниите, девет проценти од компаниите продавале онлајн на клиенти во други земји на ЕУ, а во остатокот од светот пет проценти од нив.

Сподели!
- Advertisement -