Град Скопје и специјализираната агенција за анализа на квалитетот на услугата по пат на тајни купувачи „SWOT Research” и годинава ги избраа најдобрите трговски објекти во главниот град во рамки на проектот „Месец на трговијата”.
Како што соопштија денеска градските власти, плакетите на најдобрите денеска им ги врачи помошник раководителот на Секторот за локален економски развој на Град Скопје Александар Богоевски. Информира дека и годинава секој од трговците има пристап до резултатите и извештајот од истражувањето се со цел, како што рече, постигнување високи резултати во сите категории, како и задржување на потрошувачите, бидејќи секој е потенцијален потрошувач.
Во категоријата „Апарати за домаќинство, бела техника и се за дома” првонаградена е „Агротехна”, на второ место е „Сетек”, а третопласиран е „Горење”.
Во категоријата „Модни додатоци и накит” на прво место е „Sigma”, на второ „SWAROVSKI”, а третопласиран е „ZAF TIME”.
На прво место во категоријата „Компјутерска, аудио – видео и телекомуникациска опрема” е А1 Македонија. Второпласиран е ANHOCH PC Market, а на трето место NEOCOM.
Во категоријата „Парфимерии и козметика” на прво место се најде „L’ OCCITANE”, на второ „Yves Rocher”, а на трето „Ziaja”.
Во категоријата „Салони за мебел” првопласиран е „Stilles”, на второ место е „Југоекспорт Стил”, а на трето место „DOĞTAŞ exclusive”.
„Гранап” е најдобар во категоријата „Супермаркети”, а на второ место е „Рептил”. Третопласиран е „Тинекс”.
Во категоријата „Бутици” на прво место е „Bella”, на второ место е „Bonatti Fiore”, а третопласирана е „Lisca”.
Од категоријата „Домаќинство” на прво место е „LUSSO”, на второ „Moss Home Center”, а на трето „Coin Casa”.
Признанието за најдобар трговски објект во Скопје годинава се доделува 13-ти пат.