Новиот Passat Variant ќе ја прослави својата светска премиера на крајот на август, а Volkswagen сега ги објавува првите детали за следната генерација на Passat. Новиот модел е опремен со мноштво иновации како што се интуитивен дисплеј и оперативен концепт, висококвалитетна внатрешност, нов адаптивен систем за контрола на подвозјето, седишта од премиум класата и plug-in хибридни погони со електричен опсег до 100 километри. Новиот Passat Variant ќе биде лансиран во првиот квартал на 2024 година. Тоа е деветта генерација на еден од најуспешните автомобили со средна големина во светот, со над 50 години историја и повеќе од 30 милиони продадени единици.
При дизајнирањето на новиот Passat, Volkswagen целосно го искористи потенцијалот на модуларната попречна матрица во неговата нова развојна фаза – скратено MQB evo. Kai Grünitz, член на управниот одбор на брендот одговорен за развој: „Со новиот Passat, дадовме големо значење на високата удобност при возењето и патувањето што клиентите ќе ги почувствуваат веднаш. Меѓу другото, тоа e овозможено од подолгото меѓуоскино растојание и новата адаптивна контрола на подвозјето со амортизери со два вентили. Во исто време, нашиот нов екран и оперативен концепт се многу интуитивни. Седиштата со масажа и вентилација го илустрираат нашиот врвен стандард во внатрешноста“.
Внатрешната архитектура е редизајнирана врз основа на нов концепт. Благодарение на висококвалитетните материјали и ефективната изолација од бучава, севкупниот квалитет и удобност се подигнати на ново ниво. ergoActive предните седишта ќе бидат достапни како опција. Тие имаат електрично прилагодување (до 14 насоки, во зависност од моделот и опремата), како и различно конфигурирани функции за масажа и вентилација.
Нов концепт на дисплеј и ракување. Новата внатрешна архитектура на Passat Variant систематски ги имплементира повратните информации од клиентите на Volkswagen со цел да го направи ракувањето што е можно поинтуитивно. Passat Variant затоа ќе биде лансиран со ново развиен кокпит и нов инфозабавен систем. Новиот стандарден
инфозабавен дисплеј е со димензии 32 см (12,9 инчи). Ќе има и нов дисплеј од 38 см (15 инчи) како опција или во зависност од опремата. Контролите на допир со заднинско осветлување се наоѓаат под екранот на инфозабавниот систем и се користат за прилагодување на функциите како внатрешната температура и јачината на звукот. Volkswagen опционално ќе понуди и нов head-up дисплеј кој ги проектира информациите на ветробранот, а со тоа и во виртуелниот простор пред возилото. Дополнително, мултифункционалниот волан повторно има копчиња – за да се олесни ракувањето.
Повеќе простор во задниот дел. Новиот Passat Variant е многу поголем од неговиот претходник. Новата должина (14 сантиметри повеќе) го зголемува просторот за нозете за уште 5 сантиметри. Капацитетот на багажниот простор е исто така зголемен за 40 литри на 690 литри (кога е натоварен до висината на потпирачите за грб на задните седишта), па дури и за 140 литри на 1920 литри кога се преклопува задната клупа.
Нов DCC Pro и интеграција на Vehicle Dynamics Manager. Бројни поединечни мерки ја подобруваат опремата за возење на новиот модел: зголемена вкочанетост на камерата и подобрено справување со страничните сили на задната оска со четири врски (зголемена стабилност на задната оска и со тоа зголемена безбедност при возење), ново електромеханичко поставување на управувањето, модифицирани шипки против превртување и амортизери и адаптации за различни бандажи на тркалата. Подиректниот однос на управувањето и подолгото меѓуоскино растојание на Passat Variant имаат дополнително позитивно влијание врз возни карактеристики.
Volkswagen, исто така, нуди дополнително развиена генерација на адаптивната контрола на подвозјето за својот бестселер: опционалниот DCC Pro со амортизери со два вентили. Овој систем непрекинато реагира на површината на патот и на ситуацијата при возењето притоа земајќи ги предвид параметрите како што се управувањето, сопирањето и маневрите за забрзување. Идеалната амортизација се пресметува за секое тркало и се прилагодува на амортизерите во делови од секундата. Возачот има можност да го прилагоди DCC за да одговара на индивидуалните вкусови – од многу удобно до многу спортски. Со други зборови: поголема удобност и повеќе динамика.
Vehicle Dynamics Manager е исто така дел од стандардната опрема – систем MQB кој го прослави своето деби во актуелниот Golf GTI. Системот ги контролира функциите на диференцијал со ограничено пролизгување (XDS) и страничните динамички компоненти на контролираните амортизери во системот DCC Pro. Благодарение на Vehicle Dynamics Manager, управувањето е понеутрално, стабилно, агилно и прецизно со интервенции на сопирачките специфични за тркалата и прилагодување на цврстината на амортизерите по избор на тркалата.
За моќно осветлување на патот. Во пакетите со премиум спецификации, Passat Variant ќе се нуди со нова генерација на IQ.LIGHT LED matrix светла. Овие моќни светла се порамни од претходната верзија и имаат ново долго светло со високи перформанси со опсег од
околу 500 метри. Назад, новиот модел има континуирана хоризонтална LED лента за задните светла.
TDI, TSI, eTSI и eHybrid. Благодарение на MQB evo, можни се различни типови на погони за новиот Passat Variant. Ќе се нуди со турбодизел мотори (TDI), турбо бензински мотори (TSI), меки хибридни турбо бензински мотори (eTSI) и plug-in хибридни системи (eHybrid). Електричниот опсег на новите plug-in хибридни погони е зголемен до 100 километри во споредба со претходниците, во зависност од опремата. Дополнително, полнењето со наизменична струја ќе биде побрзо во сите eHybrid верзии, а за прв пат стандардно ќе биде можно и DC полнење.