Кинеските електрични автомобили го освојуваат Мексико

- Advertisement -

Четири години по усвојувањето на трговскиот договор на САД, Мексико и Канада (USMCA), Мексико и САД се соочуваат со заедничка загриженост: изгледите за евтини кинески електрични возила да доминираат на брзорастечкиот пазар и да ги поткопаат позициите на регионалните производители на автомобили како GM (GM), Ford (F) и Tesla (TSLA).
Кинескиот увоз веќе започна јужно од границата со САД. Увозот на електрични возила и plug-in хибриди скокна за 443,9%, по вредност, во првиот квартал во споредба со истиот период минатата година, според S&P Global Market Intelligence.

Севкупно, 1 од 10 автомобили продадени во Мексико денес доаѓа од кинески производител на автомобили, според Ројтерс, со седум нови марки кои влегле на пазарот само минатата година.

- Advertisement -

„Речиси преку ноќ почнавме да гледаме кинески автомобили кои возат низ Мексико“, рече Хуан Карлос Бејкер, поранешен заменик министер за надворешна трговија на Мексико. „Во однос на тоа колку често ги гледате и колку агресивни беа нивните маркетинг и продажни кампањи од кинеските автомобили, тоа е навистина сосема очигледно.

Сепак, повиците за ограничување на кинеските производители на електрични возила во САД и Мексико неодамна се интензивираа како одговор на зголемениот увоз и инвестиции. Според Бејкер, кој одигра клучна улога во изготвувањето на USMCA, заканата од евтини кинески електрични возила што ќе го преплават пазарот никогаш не била загриженост во двете години за кои се преговараше трговскиот договор.

- Advertisement -

Иако Бејкер истакна дека ниту еден кинески производител на автомобили сè уште не започнал со производство на возила во Мексико, близината на земјата со САД предизвика особена тревога во Вашингтон. Пратениците стравуваат дека автомобилските компании ќе ја користат земјата како задна врата за да ги избегнат американските царини за увоз на кинески автомобили, кои претседателот Џо Бајден ги зголеми на 100 отсто минатиот месец.

BYD јавно ја изрази својата намера да основа фабрика во Мексико; сепак, нејзиниот врвен извршен директор инсистираше на тоа дека компанијата нема планови да влезе на американскиот пазар. Прекуокеанските пазари стануваат сè поважни за кинеските компании бидејќи домашниот пазар созрева, а продажбата во Кина забавува.

- Advertisement -

Раниот успех на кинеските автомобилски брендови во Латинска Америка нуди увид во нивната стратегија за проширување за да изградат присуство во земји со голем број договори за слободна трговија, лесен пристап до ресурси и работна сила која нуди висококвалитетно производство по пониска цена.

Мексико ги следи стапките на најголемиот пазар на автомобили во Латинска Америка, Бразил, каде кинеските компании како BYD (BYDDY) и Great Wall Motor (GWLLF) веќе имаат воспоставено производствени операции.

Извор – seebiz.eu
Фото – Wikimedia.commons

Сподели!
- Advertisement -