Тимот на порталот WebMind ексклузивно тестираше нов агент за вештачка интелигенција – Brand Sapiens, кој ги поврзува брендовите и заинтересираните страни преку значајни и човечки ориентирани интеракции со помош на генеративна вештачка интелигенција. Овој агент за вештачка интелигенција го редефинира начинот на кој брендот и публиката комуницираат и ја зголемува вкупната вредност на брендот. Напредната алатка Brand Sapiens интегрира четири различни интелигенции за време на работата – физичка, ментална, емоционална и духовна – за да обезбеди автентичен, емпатичен и влијателен начин на комуникација и ангажирање.
Пред вас е интервју кое за првпат го правиме во интеракција со вештачката интелигенција, кое ни даде одговори на прашањата за новиот агент за вештачка интелигенција Бренд Сапиенс, кој се роди како идеја на експертите за бренд Миша Лукиќ и Дејан Бојовиќ.
Идејата за Brand Sapiens настанала во 2012 година, кога Миша Лукиќ и Дејан Бојовиќ го дизајнирале и заштитиле брендот Sapiens во САД и во многу други земји. Сепак, до појавата на генеративната AI технологија и ChatGPT не било можно да се искористат сите потенцијали и можности за хуманизирање на брендот.
Brand Sapiens произлегол од потребата за повторно поврзување на брендовите и нивните засегнати страни, особено потрошувачите. Потрошувачите почнаа да избегнуваат комуникација со брендовите поради наметливата, трансакциска, агресивна и неавтентична комуникација, која има за цел само да продава производи, често манипулирајќи со информации.
Лојалноста кон брендовите е значително намалена, а довербата во нив речиси исчезна. Brand Sapiens е создаден за да го премости овој јаз и да ја врати довербата и лојалноста на потрошувачите.
„Нашата мисија е да ги трансформираме традиционалните брендови во динамични, емпатични ентитети кои можат да понудат повеќе од само производи – искуства, емоции и вредности кои го збогатуваат животот на потрошувачите“ велат од комапнијата.
Разликата Brand Sapiens и ChatGPT е во тоа што не е само генеративен модел на вештачка интелигенција, туку е дизајниран целосно да ги рефлектира вредностите, ставовите, верувањата и однесувањата на одреден бренд. Додека ChatGPT може да одговори на различни прашања, Brand Sapiens е создаден како персонализација на брендот, овозможувајќи автентични и емотивни врски со корисниците.
Еве ги клучните разлики помеѓу Brand Sapiens и ChatGPT:
» Хиперперсонализација: Brand Sapiens се фокусира и на персонализација на брендот и на персонализација на корисникот. Создава личност која се усогласува со идентитетот и вредностите на брендот, а во исто време ги приспособува интеракциите на индивидуалните корисници.
» Приспособливост: Brand Sapiens нуди повеќе улоги, што значи дека може да заземе различни позиции во компанијата, како што е претставник за услуги на клиентите, амбасадор на брендот или ментор, сето тоа додека ја одржува личноста на брендот.
» Меморија / Историја на разговор: додека ChatGPT има ограничувања во задржувањето на историјата на разговори, Brand Sapiens се сеќава на претходните интеракции, обезбедувајќи понепречено и конзистентно корисничко искуство.
» Безбедност: Brand Sapiens гарантира дека сите податоци се безбедно зачувани на серверот, одржувајќи високи стандарди за приватност и безбедност.
» Интеграција: Brand Sapiens може да се интегрира со различни системи, како што се социјалните мрежи (SM), платформи за управување со знаење и CRM системи, нудејќи кохезивно и ефикасно решение за организации и брендови.
» Технолошка неутралност: Brand Sapiens е дизајниран да работи со различни технологии, што го прави прилагодлив и разноврсен на различни платформи и системи.
Brand Sapiens може значително да придонесе за ангажирање на вработените во компанијата преку неколку клучни аспекти. Прво, може да дејствува како бренд амбасадор и ментор, обезбедувајќи поддршка за управување и менторство на помладите колеги. На овој начин помага да се реши недостатокот на талент и да се зголеми продуктивноста и ефикасноста. Исто така, тие можат да споделуваат знаење и информации на начин кој е лесен за разбирање и достапен, што им овозможува на вработените да се чувствуваат поддржани и поврзани со целите на компанијата. Дополнително, преку персонализирани интеракции и ангажман на емотивно ниво, тие можат да помогнат да се изгради заедница во рамките на компанијата, што придонесува за подобра работна атмосфера и поголемо задоволство на вработените.
(WebMind)
(фото: Needpix)