Регистрацијата на нови автомобили во Европската унија ја продолжи својата надолна траекторија во септември, за 6,1 отсто, покажуваат податоците на Асоцијацијата на европски производители на автомобили (ACEA).
Европската автомобилска индустрија брза, сака да го намали увозот и продажбата на кинески автомобили на својот пазар (затоа воведе дополнителни царини), но и да го насочи своето производство кон електрични возила бидејќи 2035 година не е толку далеку далеку како што изгледа. Да потсетиме, тогаш автомобилските компании треба да го прекинат производството на возила со фосилни горива – бензин и дизел.
Негативни резултати од регистрациите на нови автомобили се забележани на три од четирите главни пазари во регионот: Франција (11,1 отсто), Италија (10,7 отсто) и Германија (седум отсто). Од друга страна, Шпанија ја повлекува ситуацијата за да не биде се така мрачно, со раст од 6,3 отсто.
Во првите девет месеци од годинава регистрацијата на нови автомобили и покрај се успеа да остане на стабилно ниво – надмина 0,6 отсто и достигна речиси осум милиони единици.
Таму позитивен резултат има и Шпанија со 4,7 отсто новорегистрирани автомобили, потоа Италија со 2,1 отсто, додека францускиот и германскиот пазар на автомобили забележаа пад од 1,8, односно еден отсто.
Регистрациите на електрични автомобили се зголемија за 9,8 отсто на 139.702 единици во септември 2024 година. Сепак, обемот на продажба од годината до денес беше сè уште за 5,8 отсто помал од истиот период минатата година, при што вкупниот пазарен удел падна на 13,1 отсто од 14 отсто, поттикнат од значителен пад во Германија од дури 28,6 отсто.
(Biznis.rs)
Фото – Pxhere