Шест трендови во маркетингот кои ќе доминираат во 2025 година

- Advertisement -


Новата година е тука. Подготвени или не, тука сме. Компаниите и експертите за маркетинг моментално се фокусираат на трендовите кои ќе ги обликуваат стратегиите во 2025 година. Динамичниот пазар, брзите технолошки промени и сè попребирливите потрошувачи носат бројни предизвици, но и можности за иновации.

Од вештачка интелигенција и персонализирани кампањи, до одржливост и автентичност, маркетингот оваа година година ветува дека ќе стане уште покомплексен, но и покреативен. Кои трендови ќе доминираат и како тие ќе се прилагодат на локалните и глобалните пазари? Ова се клучните насоки кои ќе го дефинираат маркетингот во годината што претстои.

- Advertisement -

Сајтот Drum донесе 6 клучни трендови во маркетингот кои не очекуваат во наредната година.

Агенти за вештачка интелигенција управувани од луѓе
Вештачката интелигенција е подготвена да го револуционизира маркетингот, а клучен двигател на оваа трансформација е подемот на агентите за вештачка интелигенција. Како што истакна Умеш Вемури од Google Cloud, 2025 година ќе донесе „експлозија на агенти“ кои ќе можат да планираат, да приспособат и да менуваат, преминувајќи надвор од едноставните команди до динамични, разговорни интеракции. Оваа промена кон „агентна вештачка интелигенција“ им овозможува на маркетерите да користат интелигентни алатки за автоматизирање на задачите, генерирање на увиди и персонализирање на искуства на ниво. Сепак, човечкиот надзор останува клучен.

- Advertisement -

Инклузивен дизајн: Деловен императив воден од вештачката интелигенција
Инклузивниот дизајн повеќе не е само убав додаток, тој е деловна потреба. Oд Microsoft не потсетуваат дека „еден од четворица луѓе во моментот има траен инвалидитет“, што укажува на огромниот пазарен потенцијал во создавањето достапни искуства. Вештачката интелигенција игра клучна улога во ова, овозможувајќи им на брендовите да ги персонализираат искуствата за разновидна публика и да ја намалат неусогласеноста помеѓу понудите на брендот и можностите на корисниците. Инклузивниот дизајн не само што го проширува досегот, туку и поттикнува подлабоки и позначајни врски со потрошувачите.

Перформанси засновани на вештачка интелигенција
Добата на експериментирање со вештачката интелигенција го отстапува местото на ерата на опипливи резултати. Ејми Армстронг од Amazon Ads ја потврдува оваа промена, наведувајќи дека 2025 година ќе биде фокусирана на „усвојување и вистински резултати што ги гледаат брендовите“. Вештачката интелигенција сега го исполнува ветувањето за оптимизирани кампањи, персонализирани искуства и зголемени креативни идеи, што директно се претвора во мерлив рентабилност. Овој фокус на влијанието е од клучно значење за градење доверба кај клиентите и докажување на вредноста на инвестициите во вештачката интелигенција.

- Advertisement -

Податоци и вештачка интелигенција – основа за ефективен маркетинг
Податоците се горивото што го движи моторот на вештачката интелигенција. Џејми Алан од Nvidia укажува на зголеменото усвојување на вештачката интелигенција во претпријатијата, при што главните софтверски платформи се повеќе се интегрираат со способностите за вештачка интелигенција. Ова пошироко усвојување, комбинирано со растечката софистицираност на алатките за вештачка интелигенција, им овозможува на брендовите да ги користат податоците поефикасно од кога било.

Извонредни искуства: Roblox и моќта на заедничкото искуство
Roblox повеќе не е експеримент; тоа е клучен маркетинг канал. Како што истакнуваат од Roblox, платформата забележа експлозија на активирања на брендот, што ја потврдува нејзината растечка важност за градење бренд. Ова не е изненадувачки, со оглед на импресивниот дофат на Roblox и високо ангажираната база на корисници. Она што го прави Roblox особено привлечен е неговиот фокус на споделени искуства и човечка кохабитација. Брендовите можат да се поврзат со потрошувачите во динамични, интерактивни средини, зајакнувајќи ги односите и создавајќи свои заедници.

Кратки видеосодржини: Нов начин да се изгради препознатливост на брендот
TikTok стана културен феномен, кој ги обликува трендовите, предизвикува разговори и охрабрува откритија. Сана Бритсман од TikTok објаснува како уникатниот графикон за содржина на платформата им овозможува на брендовите автентично да се поврзат со публиката и да се вклучат во клучните културни моменти.

(Bizlife)

Сподели!
- Advertisement -