На сите на интернет им е сосема јасно дека кога производот е бесплатен, тогаш производот е самиот корисник, односно неговите податоци, навики, преференции, преференции, кои потоа се продаваат за рекламирање
Некои корисници се разбирливо многу лути што големите технолошки компании ги складираат нивните податоци со цел да ги искористат за продажба на реклами.
Колкави се приходите од рекламирање на сопствениците на дигитални платформи воопшто? Меѓу другото, вреди да се знае дека корисниците од земјите со пониски приходи обично се многу помалку вредни за огласувачите. Приходите од рекламирање, секако, зависат и од популарноста на самата платформа.
Според анализата на Sherwood.news, платформите Pinterest, Snap и Reddit имаат просечен приход по активен корисник (ARPU) од 2,40 до 2,80 долари месечно за корисник во САД или Северна Америка.
Сепак, за разлика од нив, според проценката на Meta, корисник во Северна Америка (САД и Канада) вреди значително повеќе – нешто помалку од 27 долари. Тоа е дури и повеќе од најскапата месечна претплата на Netflix во тие земји, која чини 24,99 долари.
(Bug.hr)
(фото: AdLeg)