Производителот на Милка и Орео инвестира 40 милиони долари во вештачка интелигенција за да ги намали трошоците за маркетинг

- Advertisement -

Американскиот прехранбен гигант Mondelez International, кој произведува низа познати брендови како Oreo, Cadbury и Milka, ќе инвестира повеќе од 40 милиони долари во нова генеративна алатка заснована на вештачка интелигенција, со цел да ги намали трошоците за маркетинг продукција за 30% до 50%. Овој чекор претставува значаен исчекор во напорите на компанијата за модернизација на своите маркетинг-стратегии, во услови на растечки тарифи и променливи потрошувачки навики.

Развиена во соработка со Publicis Groupe и Accenture, оваа алатка со вештачка интелигенција ќе ѝ овозможи на компанијата брзо да создава кратки видео реклами и дигитални содржини. Првите резултати се очекуваат уште за претстојната празнична сезона, а се планира и поголема примена за настани како Супер Боул 2027. Од  Mondelez веруваат дека технологијата ќе овозможи поефикасно креирање содржини и ќе ја намали зависноста од традиционалните рекламни агенции.

- Advertisement -

Џон Халворсон, глобален потпретседател за искуство на потрошувачите во Mondelez, ја нагласи потребата од интеграција на вештачката интелигенција со цел зголемување на ефикасноста и одржување на конкурентноста. Компанијата веќе ја користи оваа алатка за создавање содржини на социјалните мрежи, меѓу кои и осумсекундно видео за Milka со динамични визуелни прикази на чоколадо прилагодени на различни целни групи – материјали кои порано би чинеле стотици илјади долари.

Покрај социјалните мрежи, алатката наскоро ќе се користи и за унапредување на страниците за брендот Oreo на најголемите онлајн платформи во САД, како Amazon и Walmart. Mondelez планира нејзината примена да ја прошири и за брендот Lacta во Бразил и Cadbury во Обединетото Кралство, што укажува на постепено глобално воведување на оваа технологија.

- Advertisement -

За да обезбеди одговорна примена, сите содржини создадени со вештачка интелигенција ќе поминуваат низ човечка ревизија пред објавување. Според Тина Васвани, потпретседателка за дигитална ефикасност и податоци во Mondelez, компанијата воспоставила строги насоки за да избегне создавање содржини што би можеле да поттикнуваат нездрава исхрана или да допираат до чувствителни теми. Овој внимателен баланс помеѓу иновацијата и надзорот го отсликува начинот на кој вештачката интелигенција ја преобликува современата маркетинг индустрија, притоа задржувајќи ја довербата на потрошувачите.

Marketing365.mk

- Advertisement -

Фото – Wikimedia

Сподели!
- Advertisement -