Модниот бренд SKIMS, кооснован од Ким Кардашијан, го зацврсти својот статус како пазарен гигант откако собра 225 милиони долари во нова рунда финансирање, зголемувајќи ја својата проценка на огромни 5 милијарди долари. Инвестицијата ја водеше Goldman Sachs Alternatives, а свежиот капитал ќе го поттикне понатамошното проширување на компанијата на глобалниот пазар.
Од своето основање во 2019 година SKIMS доживеа метеорски пораст, надминувајќи ја својата почетна ниша на долна облека за обликување на телото. Денес брендот нуди широк спектар на лежерна, спортска и машка облека и се предвидува дека ќе надмине 1 милијарда долари нето продажба оваа година.
Ким Кардашијан, која е главен креативен директор, нагласува дека мисијата на брендот е да „постави нов стандард во индустријата“.
Собраниот капитал ќе биде првенствено фокусиран на агресивна глобална експанзија и зајакнување на нејзиното физичко малопродажно присуство. Иако SKIMS започна како дигитален бренд, компанијата планира драматично да го зголеми бројот на своите продавници низ целиот свет во наредните години, преминувајќи на претежно физички модел на малопродажба.
Оваа рунда на финансирање следи по низа стратешки потези, вклучувајќи го целосното преземање на линијата за убавина на Кардашијан, SKKN, од страна на Ким, и голема соработка со Nike за линија за женска спортска облека. Со проценка од 5 милијарди долари, SKIMS сега се позиционира како силен кандидат за идна почетна јавна понуда (IPO) и станува пример за тоа како брендовите предводени од познати личности можат да го преобликуваат традиционалниот малопродажен пазар.
(Bizlife)


