Креаторот на светски познатиот хит Baby Shark Dance излезе на берза и заработи над 50 милиони долари

- Advertisement -

Јужнокорејската компанија The Pinkfong Company, најпозната низ целиот свет по мегахитот „Baby Shark Dance“ – најгледаното видео на YouTube во историјата, официјално излезе на берза за да собере дополнителен капитал за понатамошен развој и глобална експанзија.

Компанијата, која стои зад бројни популарни детски брендови и анимирани серии, ги котира своите акции на јужнокорејската KOSDAQ, каде што IPO беше пречекано со исклучително силен интерес на инвеститорите. Во јавната понуда Pinkfong издаде 2 милиони нови акции по цена од 32.000 до 38.000 вони, собирајќи околу 76 милијарди вони или околу 53 милиони долари.

- Advertisement -

Ова ја донесе проценката на компанијата пред котирањето на берзата на 545 милијарди вони. Пазарот реагираше диво на првиот ден од тргувањето, при што цената на акциите скокна за дури 62% пред да се стабилизира и да го заврши денот со пораст од околу 9%.

Аналитичарите велат дека силната побарувачка е резултат на глобалното признание на брендот, но и на амбициозните планови на компанијата да се прошири надвор од опсегот на еден вирален хит. Иако Pinkfong поголемиот дел од својата слава му го должи на феноменот Baby Shark Dance, компанијата во последниве години брзо развиваше други интелектуални својства, како што се Bebefinn, Sealook, Hogi и иконскиот лик Pinkfong.

- Advertisement -

Во 2024 година компанијата оствари приходи од 97,4 милијарди вони, со оперативен профит од речиси 19 милијарди. Во првите шест месеци од 2025 година беше забележан континуиран раст благодарение на експанзијата на дигиталната содржина. Pinkfong планира да го инвестира капиталот собрани преку IPO во развој на нови анимирани проекти, зајакнувајќи го своето глобално присуство во Европа и Југоисточна Азија, но и во напредни алатки за вештачка интелигенција за автоматизација на производството, синтеза на глас и локализација на содржината.

Компанијата веќе произведува материјали на повеќе од 25 јазици и соработува со водечки глобални платформи. Компанијата е предводена од извршниот директор Ким Мин-сеок, еден од најголемите акционери, додека меѓу значајните сопственици се Samsung Publishing и CT Corp. Иницијалната јавна понуда на Pinkfong означува нов развоен циклус за компанијата, која создаде глобален феномен од едно анимирано видео, а сега има за цел да се позиционира како главен меѓународен играч во индустријата за детска забава и дигитална анимација. Останува да се види дали компанијата ќе може да го повтори успехот на својот најпознат бренд или можеби да создаде нов глобален хит.

- Advertisement -

(Kamatica)

(фото: YouTube)

Сподели!
- Advertisement -