Потрошувачите достигнаа точка на прекршување над леденото кафе и лимонада од 6 долари во Старбакс. Продажбата на Starbucks падна за 3 отсто на глобално ниво во продавниците отворени најмалку една година, вклучително и пад од 2 отсто на домашниот пазар во Северна Америка. И тоа го маскираше колку голем пад беше за Старбакс минатиот квартал: вкупните трансакции во продавниците во Северна Америка отворени најмалку една година паднаа за 6 отсто во кварталот. Ова беше делумно неутрализирано со повисоките цени
Со други зборови, помалку луѓе одат во Старбакс и купуваат пијалоци и храна. Тоа беше втор квартал по ред од падот на продажбата на Старбакс.
Борбите на Старбакс го одразуваат заморот на потрошувачите со високите цени во синџирите за храна, рестораните и продавниците по долгогодишни зголемувања на цените. Тие, исто така, откриваат пукнатини во бизнис моделот на Старбакс, кој се промени како одговор на побарувачката на клиентите од претежно седечко кафуле до синџир што продава кафе „да се оди“.
Старбакс, исто така, се соочува со зголемен притисок од конкурентните синџири на кафулиња, како и од луѓето што избираат да си ја направат утринската шолја кафе дома. Цените нагло се зголемија во текот на изминатите неколку години, но оваа година трошоците за намирници се намалија, додека трошоците за јадење надвор продолжија да растат.
„Посвесниот потрошувач е да наоѓа други места или само да прави работи дома. Има и поголема конкуренција од некои синџири за кафе, како Dutch Bros“, вели RJ Hottovy, аналитичар во Placer.ai.
Акциите на Старбакс пораснаа за повеќе од 2 отсто во тргувањето после работното време. Акциите на познатиот синџир кафетерии годинава паднаа за 19 отсто.
(Bizlife)
Фото – Flickr