ВИДЕО: Познатата новогодишна реклама на Coca-Cola годинава ја направи вештачка интелигенција

- Advertisement -

Знаеме дека празниците се тука кога ќе ја видиме познатата реклама за Coca-Cola на телевизија. Традиционално, Coca Cola објавува нова реклама во пресрет накразниците со Дедо Мраз, поларни мечки, црвен камион, многу емоции и – шише кока-кола. Иако секоја година рекламата по малку се менуваше, овој пат компанијата направи драстичен пресврт и целата реклама ја направи со помош на Цoca-Cola интелигенција.

Рекламата сè уште го прикажува препознатливиот камион на Coca-Cola украсен со светла, но оваа година таа и другите сцени се создадени со помош на вештачка интелигенција.

- Advertisement -

За прв пат емитувана во 1995 година, рекламата ги прикажува црвените камиони за испорака на гигантот за безалкохолни пијалaци со светли украси кои вршат празнични испораки низ снежниот пејзаж. Новата реклама е направена исклучиво со користење на вештачка интелигенција, што значи дека актерите не се вистински луѓе и ниту една снимка не е снимена на локација.

Од оригиналот пред речиси 30 години, годишната реклама на Coca-Cola, „Празници се ближат“ користеше актери од реалниот живот и камиони тешки два тона украсени со божиќни светилки.

- Advertisement -

Но, овогодинешната реклама е развиена исклучиво со користење на вештачка интелигенција, што значи дека секој елемент што го гледаме е производ на „фантазијата“ на машината.

Според извештаите на медиумите, три студиа за вештачка интелигенција – Secret Level, Silverside AI и Wild Card – се одговорни за огласот. Хавиер Меза, главен маркетинг-менаџер на Coca-Cola во Европа, рече дека тие сакаат да бидат во чекор со модерното време.

- Advertisement -

„Ние не започнавме со зборовите: „Во ред, мораме да го направиме ова со вештачка интелигенција. Тоа е доказ за посветеноста на Coca-Cola да ги прифати иновациите, да ја искористи нашата соработка со врвни креативни и технолошки партнери, додека остануваме верни на нашите основни вредности – ширење среќа и создавање вистинска магија“, рече тој.

Додека историјата на празничното рекламирање ги опфаќа само последните 30 години, Дедо Мраз се појавува во рекламите на Coca-Cola уште од 1920-тите. Сепак, тотален урбан мит е дека Coca-Cola ја создала легендата за Дедо Мраз, како што е гласината дека Coca-Cola го направила Дедо Мраз црвен, бидејќи пред да се создаде Coca-Cola во 1886 година, Дедо Мраз се појавил на бројни илустрации и книги. во црвено палто.

(Bilzife)

(фото: Flickr)

Сподели!
- Advertisement -