Иако ситуацијата околу TikTok во САД се смири со доаѓањето на Трамп, таа се уште не е решена и прашање е што ќе се случува со оваа социјална мрежа во иднина. Пред најавената забрана за оваа кинеска мрежа, која за кратко исчезна од американскиот пазар, конкурентите се подготвуваа за, како што медиумите ги нарекоа, TikTok бегалците, односно корисници кои ќе бараат алтернативни платформи на кои ќе објавуваат содржини по забраната.
Веќе пишувавме за кинеските алтернативи, како и за новите опции кои Instagram ги подготви за да привлече што повеќе корисници, но Цукерберг и тимот подготвија уште едно изненадување за сите кои плашејќи се дека приказната за TikTok во САД нема да заврши добро, сè уште размислуваат да се префрлат на една од конкурентните платформи.
Meta особено сака да привлече инфлуенсери од TikTok, бидејќи, се разбира, ќе привлече еден куп свои следбеници. Затоа, најавија нова бонус програма, која им нуди на креаторите до 5.000 долари. Ова е солидна бројка која секако ќе го привлече вниманието на инфлуенсерите, но секако, постојат одредени ограничувања за тоа кој може да ги добие парите.
Прво, оваа бонус-програма е наменета само за корисници од САД кои моментално се активни на социјални апликации од трети страни – иако тие директно не го напишале ова, јасно е дека првенствено се однесува на тик-токерите. Креаторите кои ќе станат дел од оваа програма, која бара од нив да отворат професионална сметка на Instagram и страница на Facebook, можат да ја освојат споменатата парична награда во период од 3 месеци. За да бидат во трка за да ја освојат наградата треба да објават најмалку 20 reels на Фејсбук и 10 на Инстаграм, а конечната сума што ќе ја заработат зависи од „проценката на нивното присуство на социјалните мрежи“. Креаторите ќе можат да учествуваат и во програмата „Монетизација на содржината на Facebook“, која им овозможува да заработуваат не само од видеа, туку и од текстуални објави и фотографии.
Покрај тоа, Meta сака да привлече креатори од TikTok со некои други поволности. На пример, давајќи им бесплатна годишна претплата на Meta Verified, а контактираа и со некои креатори на TikTok кои имаат голем број следбеници и им понудија големи пари прво да ја објават нивната содржина на reels. Медиумите споменуваат бонуси и до 50 илјади долари месечно.
Meta не сака да ги коментира овие информации, но потврдија дека неодамна ги прошириле своите инвестиции за да поддржат поголем број креатори.
(Engadget)
(фото: Free Malaysia Today)