Маркетинг без филтер: Иван Миниќ за лошите реклами, паметните стратегии и зошто 90% компании фрлаат пари

- Advertisement -

„Ако вашиот маркетинг не носи профит – тоа не е маркетинг, туку хоби.“

„Ако мислите дека е доволно само да ‘пуштите нешто на Facebook’, не трошите пари – ги фрлате.“

- Advertisement -

„Најлошата реклама? Онаа што ве тера да го фрлите телефонот низ прозорец.“

Зошто некои брендови експоненцијално растат, додека други остануваат невидливи?

- Advertisement -

Зошто некои реклами носат милиони, а други само трошат буџет?

Зошто некои маркетинг тимови играат шах, додека други и натаму играат „погоди кој“ со клиентите?

- Advertisement -

Одговорот е едноставен: затоа што не разбираат како функционира маркетингот што продава.

Wolt на Х (Twitter) провоцира клиенти – и сите зборуваат за тоа.

Burger King му честита роденден на McDonald’s – и добива милионска интеракција.

Aldi и M&S „се караат“ на социјалните мрежи – и целиот интернет гледа.

А што прават 90% од брендовите?

Прават реклама што изгледа како PowerPoint од 2007.

Ставаат безлична слика и текст „најдобро од најдобрите“.

Пуштаат boost и се надеваат на чудо.

Но, во маркетингот нема чуда – само стратегии што работат или не работат.

Ако мислите дека добар производ сам се продава – заглавени сте во 1995.

Ако верувате дека „Instagram ќе нè спаси“ – ве чека разочарување.

Ако не знаете како да тестирате, мерите и оптимизирате – фрлате пари.

Затоа на UTOPIA Academy во Битола, на 4 и 5 март, доаѓа Иван Миниќ – основач на Burek.com, автор на Pojačalo Podcast и маркетинг стратег што знае што работи – и што никогаш не треба да направите.

Не доаѓа сам. Со него пристигнува тим од врвни експерти, секој во својата област: Даниел Милошевиќ – копирајтинг стратег, Милош Скокиќ – дигитален стратег за социјални медиуми, Александар Ашковиќ – YouTube стратег и AI визионер, Светозар Круниќ – Google Ads и performance маркетинг експерт и Горан Магдиќ – SEO стратег.

Пред да го чуеме во живо, му поставивме неколку прашања без филтер.

Резултатот е интервју што маркетинг агенции, претприемачи и бренд менаџери ќе го делат, праќаат во интерни групи и цитираат со месеци.

новинарка | Љубица Ангелкова

  • Како знаеш дека некоја реклама е лоша?

Ако по неа не знам кој производ се рекламира.

Ако само привлекува внимание, но не ми кажува што всушност продава.

Ако повеќе зборуваме за рекламата отколку за брендот.

  • Која е најголемата лага во маркетингот?

Дека „сè е мерливо“.

Дека „сите се наша целна група“.

Ако сите ви се таргет, тогаш всушност не таргетирате никого.

  • Што најмногу мразиш во дигиталниот маркетинг?

Копирање трендови без разбирање.

Сите изгледаат исто, звучат исто, се плашат да бидат поразлични.

  • Зошто 90% компании фрлаат пари на реклами?

Затоа што немаат јасни цели.

Затоа што не ја следат публиката и не знаат што таа сака.

  • Како знаеш дека некој бренд е мртов?

Кога купувачите повеќе не прават разлика меѓу него и конкуренцијата.

  • Кој е најглупавиот изговор што си го чул за лош маркетинг?

„Немаме пари за креативност.“

„Имаме пари, па не ни треба креативност.“

Винстон Черчил рекол: „Немаме пари, ќе мора да размислуваме.“ – и тоа е најдобрата маркетинг стратегија некогаш измислена.

  • Кога е подобро да не правиш ништо, отколку да правиш погрешно?

Кога не знаеш што правиш.

Кога не можеш да објасниш зошто нешто работи или не работи.

  • Ако утре мораш да почнеш од нула, со само 500 евра, што би направил?

Би купил половен iPhone и мал микрофон.

Би снимал секој ден, без изговори.

Би користел TikTok, Instagram и YouTube Shorts.

Би оставил пазарот да ми каже што работи.

Денес, органскиот досег не постои – освен ако не го правите во видео формат.

  • Ако луѓето треба да запаметат само една работа од ова интервју, што би било тоа?

Дека можностите се тука, но ние често не ги гледаме.

Иван Миниќ и неговиот тим во Битола – ексклузивно на UTOPIA Academy.

Кога? 4 и 5 март

Каде? UTOPIA Private Business Club, Битола

Што добиваш ако дојдеш?

  • Вредни увиди и практични стратегии.
  • Реални примери што функционираат.
  • Директни совети од експерти што ги знаат вистинските игри.
  • 1 на 1 сесии.

Што губиш ако не дојдеш?

  • Прилика што може да направи разлика.
  • Маркетингот е стратегија, не случајност.

Сподели!
- Advertisement -