Корисниците на TikTok во Германија ќе можат да купуваат преку видео апликацијата почнувајќи од понеделник, објави компанијата.
Иако мобилната апликација е достапна во Германија веќе подолго време, функциите за шопинг доаѓаат онлајн дури следната недела.
TikTok е една од најголемите платформи за социјални медиуми и припаѓа на групата Bytedance, чие седиште е во Кина. Корисниците можат да создаваат и споделуваат кратки видеа – и наскоро ќе можат да купуваат производи што се вклучени во видеата на другите луѓе или во преносите во живо.
Процесот на купување е интегриран во апликацијата, со зачувани информации за плаќање на корисникот, така што нема потреба да се поврзувате со продавницата на добавувачот.
Макс Бурианек, кој е одговорен за германската продавница TikTok, вели дека купувањето преку апликацијата ќе биде „беспрекорно искуство“. Видеата и форматите во живо на TikTok „нудат можност да се пренесат многу повеќе информации отколку што може статична страница на производ“, рече тој.
Според сопствените податоци, TikTok има околу 24,2 милиони месечни корисници во Германија. Во земјите вклучувајќи ги Соединетите Држави, Обединетото Кралство, Ирска и Шпанија, апликацијата веќе некое време се користи за купувања. Продавницата на TikTok, исто така, треба да започне во Франција и Италија во наредната недела.
(Seebiz.eu)
Фото – Flickr