Првиот хибриден соларен товарен брод во светот заплови во Германија

- Advertisement -

Првиот хибриден соларен товарен брод во светот штотуку беше лансиран во Германија, означувајќи голема пресвртница за одржливиот превоз.Blue Marlin користи напредна соларна технологија не само за напојување на своите системи на бродот, туку и за својот главен погон, поставувајќи нов стандард за еколошки транспорт на товар. Со комбинирање на соларни панели со дизел-електричен систем, овој брод го отвора патот за почисто и поефикасно движење на стоки по водните патишта на Германија.

Blue Marlin користи 192 соларни панели, кои можат да генерираат до 35 киловати во идеални услови. Тоа е доволно за полнење на над 1.400 паметни телефони истовремено. Wattlab го дизајнираше соларниот систем за директно снабдување со електрична енергија на погонскиот систем на бродот. За разлика од претходните бродови, Blue Marlin користи сончева енергија за движење, а не само за основни функции на бродот. Кога условите дозволуваат, бродот може да работи само на сончева енергија за кратки патувања. На пример, може да го прави ова кога патува низводно со лесен товар.

- Advertisement -

Blue Marlin исто така се потпира на четири дизел генератори. Оваа хибридна поставеност му овозможува на бродот да се префрла помеѓу сончева и дизел-електрична енергија по потреба. Како резултат на тоа, бродот останува сигурен во секое време.

Автоматизиран систем за управување со енергија контролира како се распределува енергијата. Овој систем ја испраќа енергијата точно таму каде што е потребна. Исто така, ја намалува непотребната употреба на гориво, што помага во заштитата на животната средина. Покрај тоа, бродот користи техника наречена peak shaving. За време на голема побарувачка на енергија, тој користи соларни и батериски резерви наместо да вклучува дополнителни генератори. Оваа стратегија ги намалува емисиите и го одржува работењето непречено.

- Advertisement -

Blue Marlin e долг приближно 86 метри и широк 9.5 метри, што го прави погоден за германската каналска мрежа. Неговиот труп е изграден во Романија, а подоцна опремен со системи во Холандија. Денес, целосно завршениот брод работи од Келн, Германија.

Технологијата за далечинска навигација SEAFAR е друга карактеристика на овој брод. Овој систем овозможува далечинско контролирано работење на одредени рути, подобрувајќи ја безбедноста и намалувајќи го работното оптоварување за екипажот.

- Advertisement -

Секоја година соларниот панел на Blue Marlin може да генерира до 37.500 киловат-часови електрична енергија. Ова производство помага да се спречат околу 79.000 фунти емисии на CO₂ годишно. Благодарение на неговиот модуларен дизајн, бродот може да се поврзе со туркачки баржи и ефикасно да носи до 3.430 кратки тони товарна стока. Неговиот хибриден дизел-електричен систем е исто така дизајниран да работи на почисти горива во иднина, што го прави прилагодлив како што опциите за зелена енергија стануваат подостапни.

(Fox News)

(фото: Wattlab)

Сподели!
- Advertisement -