Новата потрошувачка ера: Колапсот на брендовите на миленијалците

- Advertisement -

Брендовите за миленијалците, некогаш симбол на модерен дизајн, иновација и вредност, денес го губат својот сјај. Од повлекувањето на милиони клима уреди Mide, до банкротот на стартапи како SmileDirectClub и Brandless – генерацијата што го обликуваше новиот потрошувачки идентитет сега е сведок на крајот на една ера.
Пред околу десет години, се чинеше дека миленијалците го променија светот на потрошувачката. Стартап компаниите нудеа директен однос со клиентите, пастелно пакување и ветувања дека со купување на производ не избираме само очила, влечки или душек – туку и вредности. Warby Parker создаде револуција со очила што можете да ги пробате дома, Casper го воведе трендот „душек во кутија“, а Glossier од блог за убавина стана глобален хит со водечка продавница во центарот на Менхетен.

Но, таа ера сега е завршена.

Климатизацијата никогаш не била страст, сè додека Midea не го претстави моделот од 2020 година. Со својот модерен дизајн, апликација за управување и препораки од инфлуенсери, клима уредот брзо стана култен предмет меѓу урбаните милениумци. Сепак, на почетокот на годината следеше шок: дури 1,7 милиони единици беа повлечени поради ризик од мувла. Веста експлодираше на TikTok, X и стигна до сите поголеми медиуми – означувајќи го симболичниот крај на ерата на „кул“ потрошувачки брендови за многумина.

Судбината на Midea ја делат и голем број други милениумски маркетинг пионери:

- Advertisement -

SmileDirectClub, кој ветуваше поевтино исправување на забите, заврши во банкрот.
Brandless, стартап кој продаваше „основни производи без бренд“, е затворен.
Jet.com, поранешен конкурент на Amazon, целосно исчезна од пазарот.
Дури и Glossier, некогаш олицетворение на „кул милениумци“, мораше да се повлече од својата ексклузивна ниша и да се пресели на полиците на Sephora, каде што денес функционира како обичен бренд за шминка.

Зошто не успеаја? Експертите предупредуваат дека брендовите имаат 10 до 15 години да ја надраснат етикетата „генерациски бренд“. Оние кои остануваат врзани само за една група потрошувачи – го губат пазарот.

- Advertisement -

Проблемот со компаниите од милениумската генерација е што многумина нудеа просечен производ завиткан во „приказна“ за вредностите и начинот на живот. Кога потрошувачкиот бран помина, остана само реалноста – цените, квалитетот и одржливоста на деловниот модел. Милениумците, кои некогаш бараа брендови што ќе ги издвојат од претходните генерации, сега се постари, се селат во предградијата и бараат сигурност и функционалност.

Ова значи дека нивните омилени брендови или стануваат „обични“ големи производители, или исчезнуваат. Цела генерација поминува низ тој процес – и потрошувачите и компаниите. Ерата на пастелна естетика и хипстерски изложбени салони е завршена. Само оние брендови што нудат вистинска вредност ќе преживеат.

- Advertisement -

(Investitor.me)
Фото – Pexels

Сподели!
- Advertisement -