Alibaba се обидува да привлече етаблирани брендови на Amazon.com Inc. на својата глобална страница за е-трговија AliExpress, засилувајќи ги напорите за проширување на своето присуство на домашната територија на компанијата со седиште во Сиетл.
AliExpress, онлајн малопродажниот портал на Alibaba за пазари надвор од Кина, се обидува да додаде повеќе големи брендови ветувајќи пониски трошоци за испорака и нудејќи помал дел од продажбата отколку што прави Amazon.
AliExpress ја воведува новата иницијатива со надеж дека ќе привлече повеќе клиенти и ќе ја зголеми продажбата на клучните пазари, вклучувајќи ја Европа и Латинска Америка.
Кинескиот онлајн пазар, исто така, ќе се вклучи во големиот број брендови што веќе се наоѓаат на домашната платформа за е-трговија на Alibaba, T-Mall. Не се познати детали за тоа колку средства или ресурси Alibaba вложува во кампањата.
AliExpress веќе е домаќин на некои од најголемите брендови од Кина, вклучувајќи го добавувачот на паметни телефони Xiaomi Corp. и производителот на плишани играчки со брендот Labubu, Pop Mart International Group Ltd.
(Bloomberg)