Ferrari го најави својот прв електричен автомобил

- Advertisement -

Ferrari им се придружува на другите големи производители на автомобили во развојот на своето прво електрично возило насловено Elettrica, чија предна оска, целосно дизајнирана од Ferrari, испорачува 210 kW моќност со 93% ефикасност при максимална моќност и густина на моќност од 3,23 kW/kg, додека системот Disconnect беспрекорно се префрла на погон на задните тркала, максимизирајќи ја ефикасноста.

Според Ferrari, „поместувајќи ги границите на технологијата, синхроните мотори со перманентен магнет нудат исклучителен вртежен момент и густина на моќност благодарение на дизајнот преземен од светот на мотоспортот, со оптимизирани геометрии и високо-перформансни материјали, а четирите независни мотори ја делат истата напредна архитектура, обезбедувајќи моментален одговор и целосна контрола врз секое тркало“.

- Advertisement -

Роторот ја користи „конфигурацијата на низата“ на Халбах, преземена од Формула 1 и применета за прв пат во спортски автомобил, максимизирајќи ја густината на вртежниот момент и намалувајќи ја вкупната тежина.

Понатаму, тука е и првата шасија на Ferrari со 75% рециклиран алуминиум, за која велат дека е дизајнирана со бескомпромисна ефикасност, одржливост и инженерска прецизност.

- Advertisement -

Целосно склопен во Маранело, системот за батерии/шасија од 800 V нуди густина на енергија од 195 Wh/kg, во комбинација со низок центар на гравитација за оптимална рамнотежа.

Понатаму, 85% од модулот на батеријата е интегриран во подот формиран помеѓу двете оски, а преостанатите 15% се под задното седиште.

- Advertisement -

Батеријата што може да се отстрани е дизајнирана така што може да се расклопи и да се поправи доколку е потребно, без да се загрозат структурните делови.

Ferrari додава дека со можноста да апсорбира до половина мегават енергија, батеријата гарантира перформанси на спортски автомобил без термички компромис, додека напредната хемија на ќелиите и напредниот систем за термичко управување обезбедуваат долг век на траење, висока густина на енергија и конзистентни перформанси дури и под продолжени оптоварувања.

Чаурите на задните осовини се оптимизирани за намалување на бучавата и вибрациите (NVH) без да се загрози цврстината на свиоците типична за шасијата на Ferrari, а моторот нуди 620 kW максимална моќност.

Автомобилот има втора генерација на активно потпирање на Ferrari, развиено за да ја комбинира удобноста на спортскиот автомобил со прецизноста на возењето.

И најважно за многумина, автомобилот ќе има досег од 520 км со едно полнење на батеријата, ќе забрзува од нула до 100 км/ч за 2,5 секунди, додека максималната брзина ќе биде 310 км/ч.

Засега, знаеме само како ќе изгледа автомобилот, кога ќе можеме да го видиме на патот и колку ќе чини, но се споменува дека би можел да биде прикажан во фаза на прототип следната година.

(Vidi.hr)

(фото: Instagram)

Сподели!
- Advertisement -