Со затворањето во четири ѕида луѓето уште повеќе се свртеа на интернет и на компјутерите/мобилните уреди, односно на социјалните мрежи и други платформи за комуникација. Така, времето поминато на Facebook е во пораст, но голем расте забележува и WhatsApp и другите сервиси на кои може да се комуницира со пријатели и со семејството кога веќе не можетеб да бидете со нив во живо.
Но, додека корона вирусот, од една страна, влијае на зголемување на прометот и посетеноста на социјалните мрежи, од друга страна, ситуацијата во светот и пандемијата со корона вирусот наголемо го намалуваат бројот на огласи на Facebook.
Во вакви лризни времиња меѓу првите буџети кои се кратат се тие за маркетинг, така што компаниите почнаа со кратење, односно во неки случаи и блокирање на потрошувачката за огласување. Освен заштедата, дополнителна причина за ваквото кратење е тоа што не сакаат нивниот бренд и производите да се прикажуваат покрај негативните приказни за корона вирусот кои доминираат на Facebook.
На тој проблем и злабеењето на бизнисот со огласување предупредија неделава и од Facebook, напоменувајќи дека не монетизираат некои од услугите кои бележат голем пораст на корисници. Од компанијата не споменуваат конкретни бројки, но според прогнозите на аналитичката компанија Cowen & Co. за Facebook и Google, се очекува катастрофален пад на заработката од огласување. Овие два интернет гиганти, според најцрното сценарио, годинава би можеле да изгубат дури 44 милијарди долари поради кратењето на буџетите за маркетинг.
Тоа е прилично голема цифра, но не треба да се грижиме за компаниите затоа што и покрај тоа, се очекува годинава да ја завршат во плус. Имено, предвидувањата на приходите на Goole за годинава сега изнесуваат 127,5 милијарди долари, а за Facebook 67,8 милијарди долари.