Луксузниот моден бренд Burberry дизајнира виртуелна облека за видеоигри

- Advertisement -

Последните неколку месеци продажбата на виртуелни услуги и производи доживеа голем збум. Не само што како NFT се продава дигитална уметност, туку и виртуелни куќи за кои луѓето се спремни да платат многу пари. За некои тоа е лудост, за други тоа е балон кој мора да пукне.

Тука спаѓа и дигиталната мода, односно виртуелната облека наменета за видеоигри. Зошто вашиот аватар да изгледа како сите други кога можете да платите и да го облечете во некое луксузно парче облека. Една од компаниите кои го препознаа потенцијалот на тој пазар е луксузниот бренд Burberry, кој сега ја продава својата виртуелна облека во играта Honor of Kings на кинеската компанија Tencent.

- Advertisement -

Станува збор за многу популарна игра која дневно има повеќе од 100 милиони корисници во светот, а најмногу од Кина. Колкава е популарноста на играта најдобро зборува фактот дека кинеските власти го ограничија времето кое младите го поминуваат дневно играјќи ја играта.

Поседувањето Burberry капут или марама во реалниот свет е знак за богатство или статус, а истото ќе важи и за видеоигрите, смета аналитичарката на Amper Analysis, Луиз Шортхаус. Таа за новинарите објасни како на кинескиот пазар европските луксузни марки се особено популарни и токму поради тоа виртуелните модни додатоци на Burberry ќе бидат достапни само за кинеските корисници.

- Advertisement -

Инаку, на сличен потег на дизајнирање виртуелна облека се олучија и компаниите Louis Vuitton и Pradа, чија виртуелна облека е достапна во играта Final Fantasy XIII, а облеката на Louis Vuitton е достапна и во League of Legends.

(Zimo)

- Advertisement -

(фото: Wikimedia)

Сподели!
- Advertisement -