TikTok воведе формат на текстуални пораки додека оваа видеоплатформа се соочува со конкурентски џинови меѓу социјалните медиуми во теката за иновации. Новиот формат на корисниците ќе им овозможи создавање на текстуални содржини за споделување приказни, идеи, песни, рецепти или други пишани содржини, велат од апликацијата.
Корисниците можат да додаваат бои, налепници, хаштагови и звуци на своите текстуални објави. TikTok објави дека со текстуални објави се прошируваат границите на создавање содржини за сите на TikTok и на тој начин се дава посебен простор за пишаната креативност.
Промената следува откако се интензивираше конкуренцијата меѓу платформите за социјални медиуми после стартувањето на Threads, кој е спиноф на Instagram во сопственост на Metа.
Платформата е ривал на Twitter по тоа што се фокусира на текстуални објави. На корисниците им овозможува објава до 500 текстуални знаци и до 5 минути видеа и линкови, како и слики.
Исто така, изгледа слично на Twitter и има опции како допаѓања или одговорање на објави или цитирање на постоечки теми.
(Zimo)
(фото: Flickr)