Истражувачкиот тим Group1 од Тексас разви иновативна цилиндрична батерија од калиум-јони. Оваа иновација носи големи придобивки, вклучително и ослободување од кобалт, никел, бакар и литиум. Овие скапи материјали, кои често се наоѓаат во батериите што ги напојуваат електричните возила и другите уреди, обично зависат од сложени странски синџири за снабдување, пишува Benchmark.
Group 1 ја промовира својата технологија како супериорна во однос на претстојните литиум-железо-фосфатни и натриум-јонски батерии. Првиот тип го развива Volvo и неговите партнери, вклучувајќи го и Geely. Придобивките од верзијата базирана на калиум вклучуваат подобрена безбедност и поголема густина на енергија, според информациите од официјалната веб-страница на Group 1.
„Возбудени сме што ќе ја претставиме првата калиум-јонска батерија во светот“ рече Александар Жиро, извршен директор на Group1, со седиште во Остин.
Водачите на компанијата го претставија своето откритие за време на конференцијата Beyond Lithium-Ion во Националната лабораторија Oak Ridge во јули. Посетителите дознаа како Group1 ја разви батеријата од мали пакувања со монети до цилиндричен тип, кој е најчест кај повеќето електронски уреди.
Клучна компонента на оваа технологија е главниот производ на компанијата, кристонит. Тоа е катода направена од калиум и супстанца која има ниска цена и висок теоретски капацитет во батериите, според ACS Publications. Сепак, овој извештај ги споменува и предизвиците со изведбата на овој материјал.
Тимот на Group е уверен во својата способност да ги надмине овие предизвици. „Оваа иновација претставува резултат на долгогодишно посветено истражување и развој на производи“, рече Жиро во извештајот.
Други компоненти на батеријата вклучуваат графитни аноди, сепаратори и електролит направени од компоненти од пазарни извори, според Група 1. Кога батеријата работи, јоните се движат меѓу анодата и катодата преку супстанција наречена електролит.
Деловите од калиумските батерии на Group1 обезбедуваат супериорен животен век и извонредни можности за празнење. Исто така, помага да се намали притисокот врз синџирот на снабдување и го поддржува домашното производство на технологија за клучни батерии, се вели во соопштението.
Експертите на веб-страницата на компанијата наведуваат дека во оваа батерија гледаат потенцијал за напојување на електрични возила, но и како клучно решение за складирање на енергија, што е неопходно за зачувување на обновливата енергија за подоцнежна употреба. Со складирање на енергија од сонцето, брановите и ветерот, можеме да го намалиме количеството на загадувачки гасови што стигнуваат до атмосферата. Group1 има за цел да ја обезбеди потребната поддршка за батериите за сето тоа да функционира, пишува TheCooldown.
„Со дистрибуција на примероци до нашите партнери и производители на ќелии, ја поставуваме основата за широка примена на оваа трансформативна технологија“, рече Жиро.
(N1)
(фото: Group1)