Според податоците собрани од Railway Technology, трите најбрзи возови во светот се наоѓаат во Кина и тоа се „Шангај Маглев“, „China Railway Harmony (CRH380A)“ и „China Railway Fuxing“.инија сè уште не се смета за функционална комерцијална линија, а JR-Maglev сè уште не е на листата на најбрзи возови во светот. Еве како изгледаат првите десет позиции, како и брзините развиени од овие возови:
- Шангај Маглев (Кина) – работна брзина од 460 km/h, и рекордни 501 km/h
2. China Railway Harmony (Кина) – работна брзина од 350 km/h и рекордна брзина од 486 km/h
3. China Railway Fuxing (Кина) – работна брзина од 350 km/h и рекордна брзина од 420 km/h
4. Deutsche Bahn Intercity – Express 3 (Германија) – работна брзина од 350 km/h и рекордна брзина од 368 km/h
5. Воз à Grande Vitesse (Франција) – работна брзина од 320 km/h и рекордна брзина од 575 km/h
6. JR Shinkansen (Јапонија) – работна брзина од 320 km/h, и рекордна брзина од 443 km/h
7. ONCF Al Boraq (Мароко) – работна брзина од 320 km/h, и рекордна брзина од 357 km/h
8. Renfe AVE 103 (Шпанија) – работна брзина од 310 km/h, и рекордна брзина од 404 km/h
9. Korail KTX-Sancheon (Јужна Кореја) – работна брзина од 305 km/h и рекордна брзина од 421 km/h
10. Trenitalia Frecciarossa 1000 (Италија) – работна брзина од 300 km/h, и рекордна брзина од 389 km/h
Какви иновации очекуваме од развојот на железничкиот транспорт?
Инвестициите во железницата носат побрзи и побрзи возови, а Кина најавува иновации веќе следната година. Имено, тие планираат оваа година да го завршат тестирањето и производството на прототипот CR450 од серијата Fuxing, кој ќе може да достигне брзина до 450 km/h. Овој воз се очекува да биде во сообраќај веќе во 2025 година. Тоа ќе го намали патувањето од Пекинг до Шангај од сегашните четири часа на само два и пол часа.
Но, Кинезите нема да застанат тука – тие планираат да развијат нов maglev hyperloop воз наречен T-Flight, на кој работи државната China Aerospace Science and Technology Corporation (CASC). Овој воз веќе достигна брзина од 623 km/h на пробно возење, а CASIC има за цел да достигне дури 1.000 km/h. Се очекува овој воз да биде во функција до 2035 година.
(Nova ekonomija)
Фото – Flickr