Малиот сицилијански град Сикулиана на среќните патници им нуди потполно бесплатен одмор, единствениот трошок што треба да го платат е туристичка такса од 1 евро. Кампањата „1 евро куќа“ стана популарен начин за италијанските села да привлечат нови жители. Сега и еден сицилијански град користи сличен трик и за туристите! За помалку од цената на едно кафе посетителите можат да поминат продолжен викенд во крајбрежниот град Сикулиана. Целта на оваа кампања е да привлече повеќе туристи за време на вонсезоната и да ја стави оваа дестинација на мапата за патување.
Што добивате за 1 евро?
Сикулиана ги покрива сите трошоци за дводневен престој, вклучувајќи сместување, оброци и тури. Единствениот услов е патниците сами да си организираат патување до ова место на западниот брег на Сицилија. Аранжманот е организиран од Туристичката организација Сикуљане, а добитниците ќе бидат сместени во некој од партнерските капацитети.
По пристигнувањето ќе бидат пречекани со пијалок за добредојде во хотелот, а на крајот од одморот уште една пијачка во прекрасната околина на пристаништето. Туристите ќе уживаат во обиколки со водич на локалните атракции, вклучително и Сикулиана Марина и природниот резерват Торес Салса, познат по своите недопрени плажи и драматични карпи, пренесува TU Magazine.
Ако сакате да бидете дел од оваа неверојатна авантура, треба да вложите малку труд. Кандидатите треба да достават оригинално видео во кое ќе објаснат зошто сакаат да учествуваат. Доколку не сте слушнале за Siculiana, еве неколку предлози: „Заслужуваме одмор“, „Ја сакаме Сицилија“, „Сакаме да уживаме во сицилијанската храна“.
Апликациите се отворени за парови (пријатели, членови на семејството или сопружници) на возраст над 18 години. Видеото треба да ја содржи вашата возраст, место на живеење, како и телефонски број за контакт и адреса на е-пошта.
Туристичката организација ќе ги избере 10-те најкреативни и најентузијастички апликации. Добитниците ќе бидат објавени на 20 март, а првото патување е 4-6 април. За време на престојот од учесниците се очекува да снимаат видеодневник и да ги споделат своите искуства со организаторите.
(Bizlife)
(фото: Wikimedia)