Hermes Хермес го престигна LVMH и стана најмоќниот луксузен бренд во светот

- Advertisement -

Француската компанија LVMH ја загуби позицијата на најголемата луксузна компанија во Европа во однос на пазарната вредност, откако беше престигната од големиот ривал Hermes. Ова се случи по разочарувачката објава на приходите од холдингот специјализиран за производство на луксузни стоки во првиот квартал, Reuters.

Според последниот квартален извештај, акциите на LVMH паднале за 7%, намалувајќи ја нејзината пазарна капитализација на 246 милијарди евра, што е помалку во споредба со 247 милијарди евра колку што моментално вреди Хермес, исто така, истакната француска модна куќа.

- Advertisement -

LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), кој вклучува врвни брендови како што се Louis Vuitton, Dior, Tiffany синџирот за накит и козметика Sephora, објави послаби резултати од очекуваните во првиот квартал откако американските купувачи го намалија купувањето на козметика во Кина, а продажбата остана слаба.

(Bizlife)

- Advertisement -

(фото: LVMH)

Сподели!
- Advertisement -